dit bericht is voor mensen wat nog voor dit seizoen app Kassavetis Chersonissos geboekt hebben:vergeet het maar,je komt daar niet meer terecht.ze zijn gewoon open,is ook nog(zeer vriendelijk) personeel aanwezig maar Sunweb boekt iedereen om naar andere appartementen die totaal niet overeenkomen met Kassavetis:geen zeezicht,op de berg of op een andere locatie buiten het centrum.ons vervangend app Acropolis was prima maar niet datgene wat we geboekt hebben.het zat vol met mensen wat eigenlijk ook naar Kassavetis zouden gaan.allemaal 2 dagen van te voren gebeld zonder ook maar een duidelijke reden.terwijl het bij Sunweb al lang bekend is dat er geen mensen meer naar Kassavetis zullen gaan.wel handig van ze,zo kan je zelf natuurlijk geen actie meer ondernemen.kluisje en airco(gratis bij Kassavetis) moest betaald worden.als het goed is krijgen we dat geld nog terug maar dat moet ik nog eens zien,mijn vertrouwen in Sunweb is op dit moment nihil!sommige van onze mede “slachtoffers” hebben een vergoeding van 70 euro pp gekregen,wij niet maar daar ga ik nog wel achteraan….mijn tip voor mensen wat nog naar app Kassavetis zouden gaan:neem contact op met Sunweb zodat je van te voren nog wat fatsoenlijks geregeld krijgt…eenmaal daar wordt je voor het blok gezet