APP KASSAVETIS ,waarschuwing

• essis

dit bericht is voor mensen wat nog voor dit seizoen app Kassavetis Chersonissos geboekt hebben:vergeet het maar,je komt daar niet meer terecht.ze zijn gewoon open,is ook nog(zeer vriendelijk) personeel aanwezig maar Sunweb boekt iedereen om naar andere appartementen die totaal niet overeenkomen met Kassavetis:geen zeezicht,op de berg of op een andere locatie buiten het centrum.ons vervangend app Acropolis was prima maar niet datgene wat we geboekt hebben.het zat vol met mensen wat eigenlijk ook naar Kassavetis zouden gaan.allemaal 2 dagen van te voren gebeld zonder ook maar een duidelijke reden.terwijl het bij Sunweb al lang bekend is dat er geen mensen meer naar Kassavetis zullen gaan.wel handig van ze,zo kan je zelf natuurlijk geen actie meer ondernemen.kluisje en airco(gratis bij Kassavetis) moest betaald worden.als het goed is krijgen we dat geld nog terug maar dat moet ik nog eens zien,mijn vertrouwen in Sunweb is op dit moment nihil!sommige van onze mede “slachtoffers” hebben een vergoeding van 70 euro pp gekregen,wij niet maar daar ga ik nog wel achteraan….mijn tip voor mensen wat nog naar app Kassavetis zouden gaan:neem contact op met Sunweb zodat je van te voren nog wat fatsoenlijks geregeld krijgt…eenmaal daar wordt je voor het blok gezet

• iendrachtOilsjt

er is duidelijk iets mis bij Sunweb ! Om de één of andere reden boeken ze op het laatste moment alles om (in mijn geval dus op de bus na de landing in Heraklion). In ieder geval zien ze mij daar nooit meer, er zijn tenslotte alternatieven in overvloed !

• G & M

Sunweb haald wel meer stunts uit als je even rond zoekt vind je zat,zie ook bij Tros Radar op de side.

Wel vol blijven houden tot je een deel terug betaald is en aan geven dat je het op div.sides neer zet

dan kan er in eens meer.

• iendrachtOilsjt

ik heb na 6 weken 300 euries teruggekregen (1 pers 14 dagen)

• essis

wij hebben uiteindelijk app Acropolis geaccepteerd,we hadden de hele nacht op Schiphol gehangen en waren doodmoe van alle gedoe.we moesten een formulier ondertekenen dat we de accomodatie accepteerden,nu zie ik pas dat in de kleine lettertjes staat dat we daarmee afzien van compensatie,heel stom van ons maar we echt zo moe en wilden eindelijk onze koffers uitpakken.heb een mail naar sunweb gestuurd en krijg daarop totaal geen reactie,zelfs geen ontvangst bevestiging…ik word echt steeds bozer!hopelijk help ik andere mensen met deze berichten…denk dat ik inderdaad maar eens bij tros radar ga kijken

• G & M

En wat zou je denken van het programma red mijn vakantie van Alberto Stegeman van SBS 6.

redmijnvakantie@sbs.nl Alarmlijn 0653996666.

Ook Max heeft programma de groeten van Max zie hun side.

Bij Tros radar kun je ook in bellen kijk van avond op Ned.1 om 20.30 anders even naar

hun side Trosradar.nl

• SophiaBreda

En misschien de consumentenbond? Daar kun je ze ook mee dreigen, wil ook nog wel eens helpen, en zeg inderdaad dat je dit verhaal op alle forums gaat verspreiden.

• Annieta

Vandaar mijn opmerking in het andere draadje;raadpleeg je reisverzekering!

• essis

nouja weet je,het gaat nog niet eens zo om het geld,die vakantie kunnen ze toch niet meer goed maken.ik heb inmiddels een mail van Sunweb terug dat ze het in behandeling nemen,kan wel een maand duren terwijl ze nu heus wel al duidelijkheid kunnen geven…voel me gewoon ronuit besodemieterd door hun onfatsoenlijke gang van zaken en reken maar dat ik alle sites raadpleeg wat mij hier als advies zijn gegeven

• Wilma

essis Schreef:

——————————————————-

> nouja weet je,het gaat nog niet eens zo om het

> geld,die vakantie kunnen ze toch niet meer goed

> maken.ik heb inmiddels een mail van Sunweb terug

> dat ze het in behandeling nemen,kan wel een maand

> duren terwijl ze nu heus wel al duidelijkheid

> kunnen geven…voel me gewoon ronuit besodemieterd

> door hun onfatsoenlijke gang van zaken en reken

> maar dat ik alle sites raadpleeg wat mij hier als

> advies zijn gegeven

Nu niet netjes blijven afwachten totdat zij weer een keertje gaan reageren.. een dikke maand verder ( want dat doen ze nooit meer uit hunzelf!! ) Wedde!! (eigen ervaring)

Het gaat jou niet om het geld. maar als zij jou (volgens jou) een veel mindere acco hebben toegewezen dan voor dat je geboekt hebt…dan hoor je daar een compensatie voor te krijgen .