Kassavetis Chersonissos

• arzubel

In de buurt van Chersonissos zou ik nooit meer boeken, het lelijkste en on-Griekse dorp van Kreta.

• essis

vandaag terug gekomen van kreta….helaas niet in Kassavetis gezeten.het vervangend app wat ze voor ons hadden kwam totaal niet overeen,beetje antiek dingetjes zonder zeezicht en bij binnenkomst meteen al een kakkerlak is ook niet echt overtuigend.dus met een paar andere omgeboekte mensen naar Kassavetis om eens te horen wat zij te melden hadden:we waren meer dan welkom,onze kamers waren klaar en we konden er zo in.ze wisten ook niet wat er aan de hand was bij sunweb(zeggen ze)maar wel dat ze een contract hadden tot 31-10-2012…sunweb daarentegen zegt van niet.tja uiteindelijk maar gekozen voor app Acropolis,prima app maar zonder het geboekte zeezicht.en alles wat we in Kassavetis gratis hadden (kluisje,airco)moesten we betalen…we hebben een leuke vakantie gehad,amuseren ons hoe dan ook wel maar hij was niet perfect helaas,dankzij sunweb…ik ga daar nog een stukje over op dit forum zetten om andere mensen te waarschuwen wat nog naar Kassavetis zouden gaan dit seizoen

• G & M

Waarschijnlijk kon Sunweb in het andere app. goed koper terecht .

• essis

heb een mail van sunweb terug,heel veel blabla,gaat echt nergens over.ze denken ons af te kunnen poeieren met een zonnige attentie wat dat ook mag wezen,neem ik geen genoegen mee dus maar weer terug gemaild voor graag meer duidelijkheid

• G & M

Gewoon vol blijven houden en blijven mailen desnoods een paar keer per dag vragen om antwoord.

• essis

nou,die zonnige attentie was dus korting op een zonnebril,echt waar hoe krijg je het verzonnen!!?na een heel duidelijke mail van mijn zijde,heb ze gezegd dat ze ons gewoon wegbezuinigd hebben omdat ze een slecht seizoen hebben gehad in Chersonissos,dat wij maar een nummer voor ze zijn en dat het hun niks kan schelen hoe onze vakantie was.Ik had hier nog wel ff door mee kunnen gaan,zij voor een deel onze vakantie verpesten,ik hun het leven zuur maken,gna..maar de dag erna hebben ze al telefonisch contact opgenomen met mijn vriendin,hoofdboeker.Om een lang verhaal kort te maken:de gemaakte kosten krijgen we vergoed en 50 euro korting op onze volgende vakantie…als we die al bij sunweb gaan boeken heet dat….denk dat ze doorhadden dat ze er zo maar niet mee weg kwamen,op zich wel jammer,ik had net de smaak te pakken met vervelende ellenlange mails naar ze te sturen haha

• Wilma

Het is en blijft niet netjes van Sun Web dat ze hun contract met dat app. complex … voor de nog maar laatstste 2 maanden van het seizoen .niet netjes hebben afgemaakt !

SUNWEB verdient hiermee een IJS–IJSKOUDE DOUCHE!!

• G & M

En laat je het er nu bij zitten dan.?

• hilly

Kan het zijn dat Sunweb een optie heeft op de appartementen Kassavetis? En dat ze een vast contract hebben bij de accomodaties waar ze jullie heen wilden sturen?

Want dan is het 1+1=2 .

Als de vaste accomodaties niet verhuurd zijn worden de optionele gewoon geschrapt. overboekt zeggen ze dan!!!!! met als optie de accomodaties waar ze niet onderuit kunnen.

gewoon een gemene rotstreek.Op die manier sluiten ze voor zichzelf alle (bijna) risico's uit.

• iendrachtOilsjt

ik heb in de maand mei zonder erg aan te dringen 300 euro terugbetaald gekregen, weliswaar in een ander hotelletje. Was het mss omdat ik al jaren met Sunweb Belgie op verlof ga? Zij hebben duidelijk gesteld in hun laatste email dat ze op mij rekenden voor mijn verlof 2013.

Ondertussen heb ik kontakt gelegd met eigenaars van pensions ginder ter plekke en ben tot de konklusie gekomen dat ik beter ZELF alles regel, komt mij een stuk goedkoper uit: Vlucht boeken, transport regelen naar hotel en studiootje huren rechtstreeks van eigenaar. Tegenwoordig met internet een makkie !B)