export Griekse producten naar Europa

• gert

Wat me opvalt dat er zo weinig Griekse producten in de Nederlandse winkels liggen.Waar is die heerlijke feta van geitenschapenmelk,de Griekse oljiven en olijfolie

de thijmhoning,de gedroogde griekse kruiden enz.Ligt hier niet een markt open om met volle zeecontainers de Europese markt te veroveren?

Het zou goed zijn voor de Griekse economie in deze barre tijden.

Het lijkt wel of er een handelsboycot op rust.Weet iemand hoe dit komt?

• SophiaBreda

De lekkerste feta (vind ik) van Dodoni vind je bij Albert Heyn ;)

• iendrachtOilsjt

In Belgie heb je een groot- en kleinhandel in Brussel, maar voor de rest is het ook niet veel soeps. De paar producten die je in de Lidl kunt kopen zijn ook maar een afkooksel van het echte werk !

• iendrachtOilsjt

http://www.grieksegids.nl/bedrijven/griekse-winkels.php

• gert

Goed om te weten en te lezen dat er iets gaat gebeuren.

Die witte kaas van Arla is ook maar een immitatie.

Ik hoop dat Europa de heerlijke smaak van Kreta ontdekt!

• Maria

Nou dan heb ik een slecht bericht voor je. Inmiddels is Dodoni feta vervangen voor een andere Griekse waarvan het merk mij compleet onbekend is. Tenminste, zo is dat bij mijn XL. Ik heb de nieuwe nog niet geprobeerd.

• G & M

Even goed rond neuzen op het net er is zat te koop er zijn ook veel winkels die dit verkopen.

Pas wel op met webwinkels dat ze een K.v.K handel nummer hebben,en een keurmerk hebben als

webwinkel

Als je dit niet vertrouwd maak dan nooit geld van te voren over of doe de online shop scan want ze moetten ingeschreven

staan bij het H.B.D dit is het hoofd bedrijfschap detailhandel.

Ik zou het zelf altijd in de winkel kopen dan kun je zien wat je krijgt.

Zie ook voor keuringen ISO9000 EN HACCP.

www.food-info.net

• W.

Als er genoeg vraag naar was zou het echt wel in de winkels verkrijgbaar zijn.

• SophiaBreda

Maria Schreef:

——————————————————-

> Nou dan heb ik een slecht bericht voor je.

> Inmiddels is Dodoni feta vervangen voor een andere

> Griekse waarvan het merk mij compleet onbekend is.

> Tenminste, zo is dat bij mijn XL. Ik heb de nieuwe

> nog niet geprobeerd.

Geen slecht bericht voor mij hoor, ik kan zoveel Dodoni kopen als ik wil, ik zit in Griekenland;)

Zou jammer zijn als de feta bij AH niet meer te krijgen is.

En over welk merk heb jij het dan?

• Maria

Ik kan om de een of andere reden de naam niet onthouden. :( Is heel moeilijk te vinden op het pakje, in hele kleine letters op de achterzijde van het pakje. Voorop staat alleen maar Griekse Feta.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.