Zo worden we belazerd

• W.

Ja, stel je voor zeg ,je zou denken dat er 25 bezoekers zijn ipv 2 . Bel Interpol !

• janvandoorn

Wijsneus

• ron_vos20

janvandoorn Schreef:

——————————————————-

> Op de (populaire) website Mirtos Reizen staat een

> “… users online” teller.

> Deze kun je vinden rechts naast de Griekse vlag.

> Deze teller geeft aan hoeveel bezoekers er op dit

> moment online zijn op die website.

> Maar wat wil het geval, als je dan de pagina

> ververst door op F5 te drukken verandert dat getal

> elke keer wanneer je daarop drukt en varieert dan

> van 1 tot wel 25.

> Dat is een teken dat het een fake teller is die

> gebruikt wordt. Alleen maar om te laten zien dat

> het een druk bezochte website zou moeten zijn.

> Je wordt op deze site dus belazert.

> Wat is hier het nut van vraag ik me af? Ik denk

> dat die persoon hiermee niet alleen zijn bezoekers

> in de maling neemt maar ook zichzelf.

Beste Jan, je hebt helemaal gelijk, is een grappige bijkomstigheid.

Ik haal hem direct weg, niettemin liegen de bezoekers er niet om, kijk maar naar de stats van het afgelopen jaar. De website bestaat overigens sinds maart 2006 …

Groeten,

Ron

Account: 524966 - Mirtos reizen

Samenvatting

Periode: Laatste jaar (1-1-2011 - 31-12-2011) Maanden Weken Dagen

Samenvatting

Totaal pageviews: 107.877

Totaal bezoeken: 63.196

Overigens is de website zo ontworpen, dat als je verder surft je nooit meer op de hoofdpagina terug komt, waar rechtsonder de teller van de bezoekers staat, mensen zoals jij die op F5 drukken o.i.d. zijn bezig met het onnodig verhogen van het aantal *echte* bezoekers, als we dan toch over valse gegevens praten dan is dat een sprekend voorbeeld, waar andere websites een voorbeeld aan kunnen nemen, maar dat terzijde…

• Ruud11

Gewoon laten staan, Ron. Wat kan 't jou schelen? Gaan we gezamenlijk nog Mirtos om zeep helpen? Ik ben er weer na 6 september.

• ron_vos20

Ruud11 Schreef:

——————————————————-

> Gewoon laten staan, Ron. Wat kan 't jou schelen?

> Gaan we gezamenlijk nog Mirtos om zeep helpen? Ik

> ben er weer na 6 september.

Nee hoor Ruud, ik sta open voor kritiek en gezien de toename van het aantal bezoekers lijk ik inderdaad wel gek dat ik het weggehaald heb, hahahahaha, ook negatieve publiciteit is publiciteit blijkbaar, natuurlijk gaan we samen Mirtos een zeepje geven :-)

Wel jammer dat dit forum in het Nederlands is, anders zou het prima op de Mirtos Facebook passen: http://www.facebook.com/groups/305204952529/#!/groups/305204952529/

• iendrachtOilsjt

neen, verkeerd, geen nederlander deze keer>:D<

• Ruud11

iendrachtOilsjt Schreef:

——————————————————-

> neen, verkeerd, geen nederlander deze keer>:D<

Wel blond, zo te lezen.

• ron_vos20

Wat ontzettend jammer dat ik deze ontzettend boeiende discussie nooit eerder heb gezien.

IK BEKEN ! De teller van het aantal bezoekers online was een Javascriptje, ter vermaak, maar om dat fraude te noemen ?? Hahahaha.

Hij is weg, voordat ik Interpol aan de deur heb, gelukkig zijn er vele bezoekers die Mirtos niet om zeep willen helpen en daar ben ik best wel trots op, gaat er nog iemand de teller van het aantal bezoekers rechtsonder (meer dan een half miljoen sinds maart 2006) aan de kaak stellen ???? MAKE MY DAY :-)

Kom op mensen, de omgeving van Mirtos is een paar weken getroffen door verwoestende bosbranden, er wordt momenteel geld ingezameld om te herplanten. o.a. via de eerder genoemde Mirtos Facebook http://www.facebook.com/groups/305204952529/#!/groups/305204952529/ en de layout van een website is een probleem ????

Zielig ….

Ron Vos

Webmaster www.mirtos-reizen.nl

e.v.a.

• Kees

Beetje vreemde topic, mijnheer Jan word lid en begint over een website waar met een tellertje gefraudeerd word, en binnen 1 dag reageerd de eigenaar van de website die voorheen ook nooit hier op het prikbord heeft gereageerd maar nu wel.

Is Ron vos trouwens dezelfde die ik meen een jaartje of twee geleden Mirtos Animal Project wilde verbieden omdat ze onterecht de naam Mirtos gebruikten en luid verkondigde dat hij daar alleen recht op had ik denk het wel.

• janvandoorn

Klopt Kees, dat was ik ook.

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.