Zo worden we belazerd

• janvandoorn

Op de (populaire) website Mirtos Reizen staat een “… users online” teller.

Deze kun je vinden rechts naast de Griekse vlag.

Deze teller geeft aan hoeveel bezoekers er op dit moment online zijn op die website.

Maar wat wil het geval, als je dan de pagina ververst door op F5 te drukken verandert dat getal elke keer wanneer je daarop drukt en varieert dan van 1 tot wel 25.

Dat is een teken dat het een fake teller is die gebruikt wordt. Alleen maar om te laten zien dat het een druk bezochte website zou moeten zijn.

Je wordt op deze site dus belazert.

Wat is hier het nut van vraag ik me af? Ik denk dat die persoon hiermee niet alleen zijn bezoekers in de maling neemt maar ook zichzelf.

• iendrachtOilsjt

ik heb negatieve ervaringen van Mirtos. Wordt vooral door veel nederlanders om zeep geholpen. ze drijven de prijzen naar omhoog, de lokale bevolking wordt er niet beter van. Mij zien ze daar niet meer !(td)

• Ruud11

iendrachtOilsjt Schreef:

——————————————————-

> ik heb negatieve ervaringen van Mirtos. Wordt

> vooral door veel nederlanders om zeep geholpen. ze

> drijven de prijzen naar omhoog, de lokale

> bevolking wordt er niet beter van. Mij zien ze

> daar niet meer !(td)

Als bewoner van Mirtos - tenminste voor het grootste deel van het jaar - weet ik dit soort genuanceerde reacties zeer op waarde te schatten.

• Kees

iendrachtOilsjt Schreef:

——————————————————-

> ik heb negatieve ervaringen van Mirtos. Wordt

> vooral door veel nederlanders om zeep geholpen. ze

> drijven de prijzen naar omhoog, de lokale

> bevolking wordt er niet beter van. Mij zien ze

> daar niet meer !(td)

weer eens zo'n onzinnige reactie van een NEDERLANDER.

• Wibo Kalyves

Ja, ik begrijp die reactie van iendrachtOilsjt ook niet helemaal.

Wij zijn er diverse keren op vakantie geweest voordat we op Kreta gingen wonen, en toen we hier eenmaal woonden (Kalyves) zijn we nog regelmatig een lang weekend bij Mina (Asimoula) en Nikos van Sarikampos geweest.

Ja er wonen wel wat veel nederlanders in die buurt, maar Mirtos en bijvoorbeeld Tertsa zijn zeer aan te raden om op vakantie te gaan.

En wat betreft die site, nou wat zou dat geven als een teller niet helemaal correct werkt.

Heeft niets met Mirtos en omgeving te maken.

Zo, DAT wou ik nou even kwijt.

• janvandoorn

Ik denk dat je het niet helemaal begrijpt Wibo, het gaat er niet om dat die teller niet correct werkt maar hier wordt fraude gepleegd want zo is het!

• Kees

Fraude met een tellertje op een website a kan je het bewijzen en b hoe schadelijk is het beetje nee erg overdreven

• Wibo Kalyves

Het bericht van iendrachtOilsjt ging over het om zeep helpen van Mirtos door Nederlanders. Vreemd verhaal. Wat bedoelt die persoon precies daarmee??X(

En niet over dat (verschrikkelijke) tellertje op de website.

Het is maar waar je je druk om maakt in dit leven.

Groeten vanaf een warm Kalyves. Ivonne, Kalyves

• janvandoorn

Het gaat erom Kees, dat wij moeten denken dat hij zo ontzettend veel bezoekers krijgt.

Dat is alles.

• Ruud11

Ik denk trouwens dat de autochtone Mirtos-inwoners er bepaald niet rouwig om zijn dat er tussen november en juni nogal wat Nederlanders (en Zweden, Britten, Duitsers) zijn, zoals ik, die hun inkomens daar spenderen. Ik heb de lokale bakker en slager er in ieder geval nooit over horen klagen dat ik hun zaak om zeep kwam helpen..

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.