lady Gaga huis op kreta

• gert

Ik las in op internet dat lady gaga een huis heeft op Kreta.Iemand enig idee waar dat staat?

• Luus33

Ze laat er op dit moment een bouwen idd.. Zal wel niet zo'n kleintje zijn, hahaha.

Ik vermoed in de omgeving van Elounda.

Dat is namelijk haar favo plek op Kreta waar ze al langer regelmatig verblijft..::o

Volgende keer eens kijken of het te vinden is…

Gr, Luus

• Luus33

Las ook nog ergens dat het een soort zwevend huis, boven het water wordt.

Het is alleen via het water te bereiken dus dat is pech voor nieuwschierigen.

Lady gaga heeft veel met ‘het eiland’ spinalonga dus waarschijnlijk heeft zij hier vanuit haar huis uitzicht op.

Gr, Luus

• Arthur

Dat kan ze dan vergeten, er bestaat geen prive stukjes strand en al helemaal geen stukje zee waar je huis op zweeft, de russen die in Plaka wonen dachten dat ook en maakten een omheining dwars over het strand, het duurde geen dag toen reed er (per ongeluk) een buldozer overheen.

• SophiaBreda

Arthur Schreef:

——————————————————-

> Dat kan ze dan vergeten, er bestaat geen prive

> stukjes strand en al helemaal geen stukje zee waar

> je huis op zweeft, de russen die in Plaka wonen

> dachten dat ook en maakten een omheining dwars

> over het strand, het duurde geen dag toen reed er

> (per ongeluk) een buldozer overheen.

LOL

• Sylviakl

Doen ze in Gouves ook….

• Luus33

Ook niet als ze een stuk land gekocht heeft en die villa ongeveer 13 miljoen kost..??!

Er staan verschillende stukjes over op internet voor wie het lezen wil.

Gr, Luus

• mitsi

Een jaar ofzo geleden zag ik lady Gaga in Rethymnon lopen, met een bodyguard.ECHT WAAR !!!

• Luus33

In ik meen 2010 zat ze ook in Elounda, weet niet welk hotel maar daar schijnen enkele jetset resorts te liggen…

Gr, Luus

• Martine Prest

Volgens mij zat ze destijds hier: Blue Palace Resort

Deze ligt vlak voor Plaka met uitzicht op Spinalonga.