Welke kloof is het mooiste om te lopen? We verblijven in Agia Galini in september.
We zijn wel eens in de Kourtaliotiko kloof geweest , is mooi om te zien ,maar ik weet eigenlijk niet of je daar ver kunt wandelen. De Imbros kloof is echter heel goed vanaf de ingang tot aan zee te belopen en heel mooi. ( ik dacht zo'n 2,5 uur). Beneden kun je ervoor kiezen om terug te wandelen ( als je auto boven staat) of je neemt een “taxi”.
Hoi Bliksem,
Wij hebben afgelopen juni beide kloven gelopen. De Imbros kloof zijn we alleen naar beneden gelopen en de Kourtaliotiko kloof hebben we heen en weer gelopen. Persoonlijk vonden we de laatste kloof mooier (en ook zwaarder). In juni stond het helemaal vol met enorm grote, bloeiende orleanders, Ik weet niet of die in september ook nog bloeien. De Imbroskloof was voor mij best wat teleurstellend omdat we bijna letterlijk struikelden over de toeristen. Bij ieder mooi plekje stond al iemand te poseren Heen en weer door de Kourtaliotiko kloof zijn we in totaal drie andere koppels tegengekomen.
Agia Galini is erg leuk en een geweldige uitvalsbasis om mooie stranden en bezienswaardigheden te bezoeken.
Groetjes van
Nathalie
Wij hebben in juni de Imbroskloof gelopen en idd was het wel druk met toeristen maar ik denk dat dat in september wel zal meevallen.
Het is langs zo druk als bij de Samirakloof waar je bij in file door de kloof loopt.
Terug hebben we een taxi genomen die ons 5 euro pp koste. Gewoon de man van de aardige eigenarese van kleine bar die zeer vriendelijk
verwelkomt en voor 1,50 een heerlijk koud blikje bier of fris heeft. Dus waar praat je over. Wel hebben we moeten rennen omdat een moeder
geit het niet leuk vond dat ik een foto van haar kind maakte8-)
Veel plezier in ieder geval.
Mick
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?