nog nieuws betreffende tv serie 'het eiland'?

• Luus33

Beste mensen,

Ik ben erg benieuwd of er iemand is, die al meer weet ivm het al dan niet

verschijnen van de serie op dvd..

Misschien iemand die op kreta is geweest en er iets over gehoord/gezien heeft.

Ik zou de serie heel graag willen zien/hebben.

Ik weet dat je de afleveringen kunt downloaden maar dan is het niet ondertiteld..

Bovendien heb ik een tijd geleden vernomen dat de BBC iets ermee zou gaan doen.

Dus wie weet er meer…?

Gr, Luus

• Annieta

Haha,hoi Luus,

Ik weet het,jij bent ook zo nieuwsgierig naar de serie,net als ik.

Ik heb het gevraagd toen wij op Kreta waren en heb de site van Viktoria Hislop bekeken,maar er is tot nu nog niets met ondertiteling.Jammer he?Maar de eerstvolgende keer dat ik op Kreta kom,vraag ik een griekse vriendin of ze de serie voor mij wil opnemen,en dan maar zonder ondertiteling.(Het boek,en de info over het eiland geven misschien genoeg inzicht om het toch te volgen?)

Intussen blijf ik wel speuren,en mocht er nieuws zijn,plaats ik het natuurlijk meteen!!

Groetjes Annieta

• chris

Ik spreek in september de regisseur. Misschien weet hij er iets over te vertellen.

• Wilma

Luus , Ik heb je een pb gestuurd..

Groetjes

• Annieta

Chris,dat hoop ik van harte.

Wij hebben tijdens de opname van de film ook met Victoria Hislop gesproken,en zij was degene die toen zei dat het de bedoeling was om uiteindelijk de serie naar andere landen te verkopen.

Hopelijk kom je meer aan de weet.

• Luus33

Hoi allemaal,

Ja, het is zeker te hopen dat men er iets mee gaat doen..

Ik zat te denken aan zo'n verzamel dvd, die er ook te koop is van ‘who pays the ferryman’..(bij blokker)

Deze dvd heb ik ook en ik vind hem helemaal super!

Maar het is al van 1978 geleden dat deze serie door de bbc is uitgezonden, dus als we bij ‘het eiland’ ook zo lang moeten wachten dan duurt het nog ff, hahaha…

@Annieta; je hebt gelijk dat als je het boek gelezen hebt en er zelfgeweest bent plus de

info van Victor, je de serie zonder ondertiteling waarschijnlijk wel kunt volgen…

@Wilma; bedankt voor de tip!

Gr, Luus

• Kees

De complete serie is hier te downloaden uiteraard in grieks, ook de complete muziek staat op deze site.

To Nisi

• Irini22

Misschien wel in Griekenland maar hier wordt de site geblokkeerd op bevel van stichting Brein. (td)

• Kees

Ben ik ff blij dat ik op Kreta woon.

Maar is enorm simpel te omzeilen dat verbod, zal ik hier niet gaan uitleggen want dat lokt weer een onnodige discussie uit.

• Wilma

Zonet op een andere pb gezien ;)

Deze schijnt wel te werken …

http://pirateproxy.net/