Prijzen op Starbeach

• Brennebol

Wij gaan 5 augusten met 2 kinderen naar Kreta, Eri Beach. Ik vraag me af of iemand prijzen ed weet van Starbeach en dan vooral van de glijnbanen en de ligbedjes. Ik kan er nergens iets over terugvinden, alleen dat het geld kost?! Ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt!

• Wilma

Hallo Brennebol

De entree is gratis .. en ook het gebruik van het kinderzwembad (voor de kleintjes) bij de zonneweide is gratis … alleen moet er wel voor de ligbedjes betaald worden … idd je leest nergens iets over de prijzen hiervan … dat zal wel ca €6 zijn voor 2 bedjes

ik las ook ergens dat er voor de glijbanen €8 betaald moest worden ..dat zal dan wel voor een hele dag zijn

http://www.chersonissos-vakantie.nl/starbeach.htm

http://www.zoover.nl/griekenland/kreta/chersonissos/star-beach

• Brennebol

Hoi Wilma, bedankt voor je antwoord. Das best nog wel veel dan he, maar oke, het is vakantie. Helaas houd ik ze denk ik niet alleen bij het kinderbad ben ik bang, zijn 9 en 11 :-)

Ik ga eens kijken bij de links die je gestuurd hebt!

• Kees

De enige en echte en goede info vind je op hun website.

Ik woon er niet ver vandaan, momenteel is het er akilig stil omdat er zo weinig toeristen zijn.

Hun site is

Een ander zeer groot zwembad met vele soorten glijbanen enz is Watercity bij Neapoli een 15 a 20 rijden met de auto, je kan ook via een bureau een tripboeken maar let op vaker is dat veel duurder dan er zelf heengaan.

Hun site is target="_blank">

Veel plezier op Kreta voor meer info vraag maar woon al 5 jaar in deze regio

• Brennebol

Hoi Kees,

Zo heee, dat waterpark is echt mega he?! Leuk om een keer heen te gaan idd. Heb je nog meer tips om een keer te doen met 2 jongens van 9 en 11 jaar? Ben nl bang dat ik me een beetje ga vervelen als ik alle dagen bij het strand of zwembad moet gaan zitten…..dus een beetje afwisseling kan geen kwaad! Ik hoor het graag :-)

Groetjes!

• Wilma

Ik krijg de links van kees niet geopend…., en ja deze sites had ik gisteren ook gezien

Hiet is er een waar er alle 3 waterparken in in jullie de buurt op staan .

http://www.kretagriekenland.nl/waterparken/waterparken.php

• Kees

Het Creta aquarium op de oude Amerikaanse basis tussen Gouves en Gournes in is ook heel erg leuk om te doen met kids

De website is

Daarnaast rijden er treintjes die een tour maken van twee a drie uur door de regio ook iets dat de kids vaak erg leuk vinden.

De treintjes zijn vaak aan de boulevard te boeken overal zie je borden staan waar je op kunt stappen.

• wesje

Ook volwassenen vinden het treintje leuk, vooral nu ze een andere (langere) route rijden. Ik ben nu 3 keer in Koutoulafari geweest en we hebben 3 keer het treintje gebruikt tot mijn verassing bemerkte ik dat de route veranderd was als de hele rit in een keer maakt krijg je wel een houten onderrug maar het is gewoon toegestaan om de route te onderbreken en een van de volgende treintjes te pakken en de route voort te zetten. vwb Starbeach was het ons ook opgevallen dat het er erg rustig was. Ook in Koutoulafari was het minder als de vorige keren, restaurants 's avonds leeg tot halfvol geen volle straten zoals anders. Maar toch weer een pracht vakantie gehad en wij doen het beslist nog eens over.