FF lekker pesten

• Kees

zomer op Kreta de zoveelste dag ruim boven de dertig graden en de komende periode volgen er nog vele

• Thera Basten

Hij is leuk Kees. Gelukkig kunnen wij vanaf volgende week donderdag een weekje meepikken.

groetjes van ons.X(

• Thera Basten

Hij is leuk Kees. Gelukkig kunnen wij vanaf volgende week donderdag een weekje meepikken.

groetjes van ons.

• essis

Griekenland zit dan wel zwaar in de crisis maar ze hebben een paar dingen waar het hier in Nederland aan ontbreekt:een prachtig land,de meest vriendelijke mensen en bovenal heerlijk weer…gelukkig hebben wij ook nog een weekje in het vooruitzicht…kan niet wachten!!!!!

• SophiaBreda

(tu) een goeie ja

• Luus33

Nederland; een mooi land maar het moest overdekt worden…

Al wekenlang slecht weer met de laatste dagen ongeveer continu stortbuien die

dag en nacht voortduren en dit bij een temp van 18 gr.

Dus mensen die dit alles willen ontvluchten; allemaal naar Kreta!!!

Gr, Luus

• iendrachtOilsjt

alsof iedereen zomaar kan vertrekken, maar voor de rest akkoord !

• Luus33

Daarom schreef ik ook ‘ WILLEN ontvluchten’ lees ook kunnen…

Ik ben zelf helaas ook niet in de mogelijkheid anders zou ik zo vertrekken naar Kreta.

Hopelijk boeken er toch nog veel mensen een last minute..

Gr, Luus

• Henk

Kees, hij is leuk!

Ik heb hem geleend en op Facebook gezet. De reacties vanuit Nederland waren voorspelbaar.

Waar heb je die vandaan?

Groet, Henk

• W.

Nou ,hier in NL is het ook zomer hoor ! Gisteren lekker gbbqd en momenteel zitten we al op 14,3 graden en het heeft al een half uur niet meer geregend. Vanmiddag worden stevige plensbuien verwacht, heerlijk ,kunnen we effetjes afkoelen.