van Chersonissos naar Milatos

• essis

wij gaan in september nog een weekje naar Chersonissos,nu willen we een kennis opzoeken in Milatos maar we hebben geen idee hoe we daar het beste,en goedkoopste kunnen komen.heeft er misschien iemand tips?alvast bedankt……

• Luus33

Ik zou ff voor een dagje een scootertje huren! Vanuit chersonissos naar Milatos is niet zo ver, denk ongeveer 20 minuutjes met de scooter..

Gr, Luus

• Arthur

Het goedkoopste is te voet, het beste met een taxi, de gulden middenweg huur en auto of motor en dat voor meerdere dagen zie je nog meer van Kreta.

• essis

eeh sorry,maar ik durf daar echt niet zelf te rijden,niet op een scooter en zeker niet in een auto(ik weet het,ik ben een held)(op sokken)maar ik dacht zelf met de bus naar Malia te gaan en van daar uit mat de taxi.is dat een optie?iemand enig idee wat dan een taxi kost?

• Luus33

@essis, dat stelt echt niks voor… is een weg rechtdoor tot voorbij malia, waar je van de hoofdweg afgaat, afslag sissi/milatos. Dan het laatste stukje binnendoor naar milatos.

Als je niet op de hoofdweg wil rijden kun je ook op naastgelegen weggetjes rijden..

Met de taxi van malianaar milatos zal niet zo heel duur zijn denk ik,.,..

Gr, Luus