vervoer pakketten e.d.

• chris

Gedaan!

• Irini22

IK heb ook wel interesse

• chris

@ Irini Heb een pb gestuurd.

• hatsjepsoet2003@gmail.com

Hi Chris,

Mag ik vragen wanneer je van kreta vertrekt en of je nog ruimte hebt.

Ik ben op het moment in Hersonissos…

groetjes

Rianca

• chris

Ik vertrek weer eind september, ongeveer de 27e.Heb nog iets ruimte.

groet,

Chris

• anoula

zou je mij een indicatie willen geven over de kosten om wat te transporteren. zowel van hier naar daar en evt. terug?

• eddie.marcelis@hotmail.com

Beste Chris,

Jammer genoeg te laat je aanbod gelezen, maar kan je ons laten weten wanneer je volgende keer weer naar Kreta gaat? We hebben een opklapbare metalen tafel die we naar daar willlen verhuizen.

Ook wilden we graag olijfolie van Kreta naar Nederland of Belgie meegeven, is dat mogelijk? We zijn van 15 september tot 9 oktober op Kreta. Ben jij er dan ook, en kunnen we dan eventueel de olie bij jou komen afleveren?

met vriendelijke groeten,

Eddie

Hallo Chris,

Ik vind met dit berichtje van je terug. Kan je eventueel in september die tafel voor ons meenemen en olie op terugreis, en ons laten weten dat de kosten zijn.

Je kan ons telefonisch bereiken op 06 1440 1775 of op 071 541 84 71

hartelijk dank,

Eddie

Hallo Chris,

Als je nog wat ruimte hebt, kan je ons dan zo spoedig mogelijk contacteren? Hartelijk bedankt.

herreman.marcelis@hotmail.com

Eddie

Hallo Chris,

Zou je ons zo spoedig mogelijk kunnen contacteren in verband met vervoer naar Kreta van een opklapbare tafel (neemt weinig ruimte) en van onze olijfolie die van Kreta naar Nederland moet vervoerd worden. Je kan ons bellen op 06 295 836 99 of mailen.

Hartelijk bedankt.

Eddie