vervoer pakketten e.d.

• chris

Eind augustus rijd ik weer met mijn bus naar kreta. Heb nog ruimte over . Ook is het mogelijk dat ik bijv. Ikea pakketen voor u inkoop. Voor verdere info, stuur me een pb.

• desillies

Wat klinkt dat heelrijk avontuurlijk!

Ik las elders dat je deze rit twee keer per jaar maakt?

Hoe lang ben je dan onderweg?

Lijkt me gaaf om zo door Europa te touren.

Goede reis alvast.

Lien

• chris

Hallo Lien,

ik vind het ook altijd weer leuk en ik ben inderdaad een dag of 4 onderweg. Maar dat is geen straf, gewoon onderdeel van de vacantie! Door spullen voor mensen mee te nemen hou ik het een beetje betaalbaar.Op de terugweg neem ik biologische olijfolie mee, daar heb i inmiddels een aardig aantal liefhebbers voor.

• G & M

Welk merk olie is dit chris.

• info@villaadonis.nl

Dag Chris,

Misschien heb ik interesse. Zou je me een mailtje willen sturen?

Gr, Monique

• JOLAVI

Hello Chris,

Ik ben ook heel hard geïnteresseerd in biologische olijfolie en zeker vanuit Kreta. Mag ik weten waar je die hebt gevonden?

Binnenkort ga ik met mijn familie voor 3 weken naar zuid-oost Kreta…Hartelijk bedankt voor een antwoord !

• chris

@ G&M Ik verkoop geen bepaald merk. Ik haal het rechtstreeks bij steeds dezelfde boer en daar pomp ik de olie in 5 liter blikken..Zo ben ik verzekerd van dezelfde smaak/kwaliteit.

• chris

Je hebt mail.

• chris

@ JOLAVI Je kan het gewoon via mij kopen. De olie is is afkomstig uit de buurt van Aptera.

• Sylviakl

Ik heb ook wel interesse, zou je mij een pb kunnen sturen?