Griekse tragedie

• Kees

klopt helemaal giel het verpest de sfeer alleen maar en ik weet dat het in vele landen verboden is.

Het is een vervelende vaak onbeschofte manier om klanten te vinden die erg vaak averechts uitpakt.

• Xander - Moderator

Zelfs al zou ik zin hebben om op het terras te gaan zitten, ik loop zeker door als er iemand tegen me aan staat te praten dat ik vooral daar moet gaan zitten.

Ik heb er een bloedhekel aan.

Wat mij betreft sfeerverziekers.

• WillemP

Wat een ellende allemaal. BAH!

Wij zijn in mei 1 week naar Karpathos geweest. Heerlijk gehad daar! Mensen waren erg vriendelijk naar de toeristen.

In het najaar gaan we 2 weken naar Lesbos. Griekenland is en blijft voor ons een fantastisch vakantieland!!

Ik zou zeggen: Blijf allemaal gewoon gaan!!

Groetjes

Willem

• egbert

Ik heb in het begin de kamaki's in het Grieks aangesproken met “ik ga thuis eten” of “ik woon hier” en blijkbaar heeft dat enigszins effect gehad.Ik kan nu samen met mijn vrouwtje rustig zelf een terras uitzoeken waar wij iets willen drinken of eten.Deze 2 zinnen gebruik ik niet alleen bij ons maar ook in andere plaatsen zoals Ágios.

Het kamakisysteem is inderdaad verboden en enkele jaren geleden werd er bij ons ook op gecontroleerd maar dat is inmiddels verleden tijd.

• W.

We waren vorige week ook in Agios Nikolaos en we wilden graag eens langs het meertje lopen maar toen we die vreselijke figuren al van ver af naar ons zagen loeren hebben we daar maar van af gezien.

• hilly

En wij waren in Kalives/almiryda, daar hebben ze die vreselijke figuren niet nodig.Niet dat de terrassen daar altijd vol zitten maar leeg zijn ze zeker niet.

Een dagje Chania gedaan, als je daar naar een tas of jas wijst heb je hem al aan,te opdringerig dus heb ik niks gekocht.

• Arthur

Laat mij nou toevallig vaak in Agios Nikolaos komen en nergengs last van hebben, mij vraagt of trekt niemand naar binnen, ze vragen wel allemaal vriendelijk hoe ist, hoe ist met de kaik en ga je nog vissen.

Als ik op andere plaatsen op Kreta kom heb ik ook nergens last van, of ligt het aan mijn griekse kop B)

Χαιρετίσματα από τον Άγιο Νικόλαο

• SophiaBreda

Ik denk dat het komt dat ze jou inmiddels nou wel kennen daar?;)

• Irini22

Bij mij bereiken ze er het tegendeel mee,B)- ik vraag ze altijd of het er zo slecht is dat ze de mensen zo naar binnen proberen te krijgen.:) Vinden ze niet leuk. B)

• Irini22

Eerder door je donkere blik. :)-D Weer blij om weer thuis te zijn zeker?