Dit is wat Griekenland goed kan gebruiken.SUCCES. Verkiezingen o nee Voetbal.Hoe is de stemming op Kreta.
Stemming is goed. En er komen vandaag weer veel vluchten naar Kreta. Als die allemaal vol zitten ??
05:35 Heraklion HV 587 Transavia.com Vertrokken Details
06:25 Heraklion HV 197 Transavia.com Vertrokken Details
06:45 Heraklion CND 713 Corendon Dutch Airlines Details
07:05 Heraklion HV 1837 Transavia.com Details
07:15 Heraklion OR 255 ArkeFly Details
16:05 Heraklion CND 715 Corendon Dutch Airlines Details
1 - 6 van 6 vluchten
Ik woon op Kreta en vind de stemming onveranderd prima.
De vluchten zitten goed vol en de stranden beginnen al lekker vol te lopen. Dan hebben we het nog niet over het meer dan uitstekende weer.
Ik kom net terug van een tripje Nederland, en daar had ik afgelopen weken soms de kachel aan en kwam de paraplu uit de kast. Nee, dan het weertje hier…..prima.
Marian123 Schreef:
——————————————————-
> Gek….op het vliegveld hoor ik andere geluiden.
> Er schijnen deze week alleen maar volle vluchten
> weg te gaan en bijn alleen maar lege vluchten aan
> te komen.
Eehm, stappen de passagiers dan op 10.000 meter hoogte uit of zo.
Ik zou denken dat als er 150 man instappen, er aan het einde van de reis ook weer 150 uit moeten stappen
Hoi Xander,
Inderdaad, waar zijn de passagiers gebleven….
Maar, alle gekheid op een stokje. Ik sta met zeer grote regelmaat op de luchthaven van Chania om personen op te halen. Ik spreek daar hostesses die hetzelfde beeld hebben als ik dat heb. Wisselingen in aantallen zullen er altijd zijn en we kunnen pas de werkelijke aantallen optellen als het seizoen weer voorbij is. Voorbarige conclusies trekken is koffiedik kijken.
Het is de verwachting dat na de verkiezingen van afgelopen zondag de rust weer snel terugkeert. De lokale uitbaters van complexen realiseren zich terdege dat de overgrote bron van inkomsten, komt uit het aantal toeristen dat ons eiland bezoekt. De daaronder gepositioneerde toeleveranciers realiseren zich ook dat de toerist belangrijk is.
Kortom, de stemming is goed en voornamelijk afwachtend van wat de regering gaat optuigen voor de bevolking.
Op 8 juni terug na 10 weken Kreta. Voor een laagseizoen in combinatie met crisis had ik het echter verwacht. In Plakias was het overdag wel levendig, maar na het avondeten zag je tussen 11 en 12 weinig toeristen op straat. Trouwens, gelukkig genoeg Duitsers gezien, die ondanks anti Merkel demonstraties gelukkig op de eilanden blijven komen.
Overigens, heerlijk gegeten, aardige en hardwerkende mensen die je genoeg inkomsten gunt.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?