Kan iemand iets zinnigs zeggen over het weer half oktober op Kreta? Zonnig en temperatuur?
Ik moet zeggen dat het een stuk rustiger is,dan bv september.Nu vinden wij dat geen probleem.
En er ging,en was het 1 en ander wel dicht,maar voor ons ook weer genoeg open.
Het ligt er denk ik ook een beetje aan waar je naar op zoek bent.
Vorig jaar(Wij waren toen in sept)bleven de restaurantjes ed langer open,maar het zal ook misschien aan de plek liggen waar je bent.Wij zaten in de omgeving van Chersonissos.
Het weer in Oktober kan nog heel mooi zijn maar ook kan de regen met bakken uit de hemel vallen.
Ik woon hier en afgelopen Oktober was het weer erg slecht met korte periodes van beter weer.
Voorspellen word ook hier steeds lastiger en een voorspelling baseren op voorgaande jaren ook want ook hier is het klimaat aan het veranderen.
De afgelopen winter hier op Kreta (half oktober tot half maart)is zelden zo koud en nat geweest als dit jaar.
Wat betreft de voorzieningen, als je in de laatste twee weken van Oktober naar Kreta komt dan zal je bemerken dat 80 tot 90 procent van de op toeristen gerichte handel dus tavernes shops bars enz enz dicht zijn.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?