Vliegtickets Heraklion vanaf Eindhoven Airport

• Thera Basten

Helaas moet ik afzien van onze vliegreis naar Kreta. Vandaar dat ik mijn twee tickets moet/wil doorverkopen tegen elk aannemelijk bod.

Vertrek Eindhoven Airport 19 juli 2012 HV 585 om 16.25 uur.

Vertrek Heraklion - rotterdam -EINDHOVEN 26 juli 2012 HV 585 om 11.35 uur.

• Thera Basten

jammer dat mijn aanbod ontaard in een discussie waar IK niets aan heb.

Maar nogmaals mijn aanbod, ik kan mijn tickets niet gebruiken in juli, omdat ik om gezondheidsredenen de komende tijd niet mag vliegen, wat ik persoonlijk heel jammer vind want I LOVE KRITI.

dus een serieuse gegadigde kan zich melden via mijn privemail.

• Thera Basten

De tickets staan op naam en naamswijziging kan via Transavia. Binnen 24 uur voor vertrek.

• John ter Beek

Klopt inderdaad Thera. Letterlijk staat op de site van Transavia:

We hadden al even kontakt via een PB.

Hoe kan ik in mijn boeking een naam wijzigen?

Namen kunt u tegen betaling uitsluitend via het transavia.com call centre wijzigen tot 1 uur voor de originele vertrektijd van de vlucht. Het betreft de volgende wijzigingen:

een andere persoon dan vermeld in de boeking wil reizen.

er is bijvoorbeeld sprake van een spellingsfout, maar de persoon blijft hetzelfde.

Terug naar Zoekresultaten

• adonis 27

Als het niet lukt de tickets te verkopen kun je altijd een beroep doen op uw annulerings/reisverzekering mits een attest van de behandelend arts.

Greets Adonis

• Thera Basten

beste adonis,

ik heb helaas geen annuleringsverzekering afgesloten. zal ik de volgende keer zeker wel doen.

• Sylviakl

heb je al iemand voor de tickets en wat vraag je ervoor?

• Thera Basten

sylviakl…500 euro en dat is inclusief naamswijziging.

• Sylviakl

helaas kunnen we geen gebruik maken van de tickets Thera daar mijn man geen vrij kan krijgen. we kunnen hooguit 5 dagen naar kreta, dus gaan zelf even zoeken naar tickets wellicht zijn er nog wat aanbiedingen!

• Thera Basten

Wil dit toch even met de prikkers delen:

Ik had een bod voor mijn tickets. Transavia gebeld voor naamswijziging. Moet ik 800 euries bijbetalen (voor deze administratieve handeling). Zij gaan namelijk uit van de huidige ticketprijs.

Helaas moest ik dus de mensen die mijn tickets wilde overnemen teleurstellen.

Besloten is, dat we toch zelf naar ons geliefde kreta gaan. (met onstekingremmers op zak)