nog verstandig om naar kreta te gaan?

• Xander - Moderator

Ik ben net een goede week terug van Kreta, en ik ben alleen maar vriendelijke Grieken tegengekomen !

• G & M

Wij gaan 8 juni weer naar Kreta maar geloven niet dat we daar iets zullen merken, mischien minder druk maar op het vaste land zal dit wel anders zijn.

• Henk

Hoi Xander,

Jammer, we hebben elkaar gemist.

Tijdens je volgende bezoek een bakkie in Kalives? Willem zit ook heel dicht in de buurt.

Groetjes,

Henk

• Yiamas

net een weekje terug van Kreta, nog net zo gastvrij als de afgelopen 5 jaar.

Lekker gaan en genieten. (waar wij zaten heb ik ook niet iets gemerkt van prijsverhogingen enz)

Veel Plezier

• Irini22

Vanaf waar vliegen jullie? Wij gaan ook 8 Juni, wij vliegen vanaf Dusseldorf

• Luus33

Hoi John,

Dit komt me een beetje vreemd over eerlijk gezegd.

Ik hoor alleen maar dat het tot nu toe dit jaar allemaal veel minder is.

Als je kijkt op de site van sunweb zie je bij Sissibay nog genoeg mogelijkheden

op bijna alle data.

Dit terwijl het andere jaren rond deze tijd allemaal al lang en breed volgeboekt was..

Dit geeft toch echt het idee dat ze het niet vol krijgen!

Gr, Luus

• G & M

Wij vliegen vanaf Amsterdam B)

• koekoek

Hallo

We komen al zo ; n twintig jaar op Kreta , wij hebben alle vertrouwen in dat ons verblijf van een maand op Gouves ook weer leuk zal zijn.

Met de euro of drachme het maakt niet uit.

Groet Dirk

• G & M

Net een mailtje ontvangen van fam. die nu op Kreta zijn prijzen nog steeds normaal benzine wel iets duurder

maar de mensen blijven vrolijk en gast vrij er zit hier en daar wel wat dicht maar voor de rest niets loos.

Dus gewoon gaan en genie:)-Dten .

• John ter Beek

Deze info komt via de Orange Bar Captain Jack. Wat Sunwebb inmiddels ook heeft gekozen tot meeting Point.

De Hostessen ook de twee extra aangetrokken krachten hebben daar hun besprekingen met de gasten.

Ook de lokale winkels waaronder de supermarkets zeggen het zelfde de omzet is nog nooit zo goed geweest.

Zowel April als Mei tot nu toe beter als afgelopen jaren. Dus sorry jok ik dan jok ik in commissie .