nog verstandig om naar kreta te gaan?

• krystle

Hai mensen,

Wij mijn man en onze zoon van 3 en ik hebben onze vakantie van 2 weken naar kreta geboekt in juli.

mijn vraag aan jullie is is het wel verstandig ivm geweld bedreigingen het afsnauwen en niet leuk behandelen om dan toch naar kreta te gaan?

We zijn gek van griekenland zelfs vorige jaar op rhodos getrouwd!

Maar we willen wel veilig en ontspannen op vakantie en zeker veilig voor onze zoon!

Hopelijk kunne jullie me iets vertellen???

Want ik weet niet vanaf hier hoe het nu daar is?

Dank jullie wel!

• elemi

Gewoon lekker naar Kreta gaan en genieten.

Alle verhalen worden een beetje uit zijn verband getrokken.

De grieken zijn uit mijn ervaring nog steeds even vriendelijk en gastvrij.

Geniet ervan.

• Henk

Hallo Krystle,

Ik woon op Kreta en kan mij niet vinden in datgene wat jij schrijft.

Persoonlijk heb ik dit nog niet meegemaakt en betwijfel of ik dit ooit zal meemaken. Vanzelfsprekend staat de samenleving hier onder de druk van de bezuinigingen. Dat valt zeker niet te ontkennen. Maar, ik heb zelf nog geen signalen ontvangen waarbij buitenlanders anders worden bejegend.

Ga met een gerust hart op vakantie en blijf uit discussies over politiek en de euro. Dat doe ik hier ook en hou mij ergens in het midden over wat er allemaal gaande is. Een ‘low profile’ is in deze altijd verstandig.

Vanaf Kreta wens ik jou en je gezin een hele fijne vakantie toe op Kreta.

Henk

• kriti

Wat Henk zegt klopt helemaal. Ik woon ook op Kreta, werk in het toerisme en zie dat iedereen met open armen wordt ontvangen.

Ga met een gerust hart op vakantie en geniet van de Kretenzer gastvrijheid!!!

• Baukje Vrij

Ook wij wonen en werken (in het toerisme) op Kreta en horen van de toeristen niets dan lof (ze waren een beetje angstig na de vele nagateve berichten in de kranten en op tv), maar zijn nu meer dan tevreden, iedereen wordt met open armen ontvangen en iedereen is vriendelijk en gastvrij als altijd. Dus kom en geniet!!!

Baukje

• SophiaBreda

Geloof me, dit soort vragen komt allemaal door de onzin die de Telegraaf schrijft. Niks aan de hand daar hoor!

• Annieta

Precies,en daarom gaan wij heerlijk genieten met onze kinderen,hun echtgenoten en onze kleinkinderen van een half jaar en 1 van 2.

Heerlijk 15 dagen kletsen tot in de vroege uurtjes,met lieve hartelijke mensen,lekker eten en genieten van al het fijne wat wij al jaren ervaren!

• John ter Beek

Hallo Krystle

Wat de andere schrijven klopt allemaal. En zeker Sisi. Zijn momenteel 25 % meer toeristen als de afgelopen jaren. Zelfs zo dat Sunweb twee hostessen extra heeft geplaatst in Sisi. Wij zelf wonen al 5 jaar in Milatos. Het volgende plaatsje. Alle Grieken zijn ook hier Super vriendelijk. Ga gewoon met je gezin genieten. Bezoek ook zeker de Orange Bar. Captain Jack. Reddy de eigenaar heeft een mooie speeltruck voor je zoon. Is die ook zoet op het terras.

• marlon

Ook wij wonen en werken op Kreta, en kan je verzekeren dat er echt niks aan de hand is.

Gewoon lekker gaan en genieten !

• Arthur

Mij lijkt het onverstandig om niet te komen en je vooral niet gek laten maken maken door al die sensatieberichten die de NL pers rondstrooit.