geld

• Arietje

Hier is weer een vraag over geld,ik vernam net dat op Rhodos de euro's ingewisseld moesten worden,

tegen de Drachme (sorry als ik het fout schrijf)

en ook tegen een ongustige koers??

Lijkt mij een broodje aapverhaal??

Wie weet hier wat van…

• Maria

Zo heeft de Dodekanesos zich eindelijk zich eindelijk de status aparte toegekend :D:D:D is al een lang gekoesterd verlangen, maar jah dan had ik ook een geheel nieuwe eigen munt gekozen.

• kriti

is dit een vraag waar een serieus antwoord op verwacht wordt?

• Arietje

Wat denk je zelf????

Ik vraag het niet voor mijn lol hoor,ik vind het persoonlijk ook zeer onwaarschijnlijk ,

zou hetzelfde zijn als wij hier ineens weer met de gulden gaan betalen,

dus vraag het,omdat ik weet dat op prikbord echte mensen zitten die op vakantie en ook wonen op Kreta.

• Arthur

In sommige bergdorpen op Kreta moet je wel in natura betalen, is toch geen probleem voor jou hoop ik.:D

• Irini22

:)-D

• Arietje

Hahha, wat een leuke man ben jij Arthur,vast de leukste thuis…

• Kees

Arietje luister nu niet naar die flauwekul het is allemaal onzin.

Ik woon hier en alle verhalen over het invoeren van de drachme is klink klare onzin wees niet bang je kunt gewoon in euro's blijven betalen.

Tot op heden blijven ze gewoon uit de geldautomaten komen maar ook daar gaan de wildste onzinverhalen over het internet.

Hert enige is dat er hier en daar vooral op de wat afgelegen plekken nog oude automaten staan die de moderne chippas niet accepteert maar dat is nu een heel grote uitzondering.

Ook die indianenverhalen over sterk wisselende bedragen die ja kan pinnen omdat het geld op is allemaal onzin bij 80 tot 90 procent van de automaten komt er per pin maximaal 400 euro uit

bij de overige kan je zelfs 600 euro per keer pinnen.

Fijne vakantie op Kreta en laat je niet gek maken die lopen er al genoeg rond op deze aardbol

• Baukje Vrij

@Arthur, bij ons in het dorp is de ruilhandel weer ingevoerd (tu)

• Arietje

Kijk Kees,

hier heb ik wat aan,iemand die normaal antwoord geeft,

ik had eerlijk gezegd al zo een vermoeden hoor,aangezien er hier in Nederland ook wel eens een pinapparaat leeg is,

daarhoor je niemand over,

ik krijg soms andere bedragen, als ik wil omdat er geen 10 euro biljetten meer aanwezig zijn,

maar alsnog vriendelijk bedankt….

En we gaan zeker genieten van Kreta en de zon!!