erg rustig in het zuiden van Kreta?

• adonis 27

Ligt Sissi in het zuiden van Kreta?

• Marian123

Ik sprak net een familielid die in Rethymno in de autoverhuur zit. Die zei dat er 50% minder werk is dan vorig jaar mei. In plaats van met 4 mensen werken ze er maar met 2. Binnenkort hopen ze een 3e persoon part-time aan te nemen maar eigenlijk is dat onnodig….. Inderdaad verontrustend rustig. Dat wordt wat in de winter…ik hou m'n hart al vast.

• G & M

Over welk verhuur bedrijf heb je het Marian

• Marian123

Alle verhuurbedrijven klagen G & M…..Sixt, Hertz, Autoholiday….

Ik maakte gisteravond rond 21 uur een wandeling door de stad (Rethymno) en schrok ervan hoe rustig het was. Ik dacht een beetje leuk mensen te kijken maar er was (haast) geen kop te zien. In elk restaurantje/barretje waren maar 2-3 tafeltjes bezet (of nog niet eens en behalve dan de 2 trendy bars die altijd vol zitten).

• Kees

Overal op het eiland is het een droefenis jammer genoeg.

Een kennis van ons een Nederlandse werkt al 5 jaar voor een lokale verhuurder en ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar (april/mei) heeft deze zeer goed bekend staande verhuurder bijna 50 procent minder auto,s verhuurd.

Maar ook de motor/scooter verhuur is een droefenis naast me woont een mede eigenaar van een motor/scooter verhuurbedrijf en die branche ligt helemaal op zijn kont ten op zichten van vorig jaar.

Ze krijgen zelfs zeer regelmatig de vraag of de scooter/motor ook voor een uur te huur is.

Als het zo door gaat word het een verschrikkelijk seizoen voor vele lokale bedrijven in welke branche dan ook.