prijzen scooterhuur

• nancyon

Beste Kretakenners,

Ik tracht via internet 2 brommers van 50cc te huren voor bijna 3 weken. Laagseizoen.

De prijzen lopen op de verhuursites nogal uiteen. 1 Offerte binnen, maar deze verhuurder geeft nauwelijks korting voor het lange huren en ook geen, zeg maar, vroegboekkorting of internet-boekkorting.

Wat is volgens jullie wijzer? Vanaf NL huren of pas op Kreta zelf en weet iemand uit eigen ervaring wat een redelijke prijs zou moeten zijn?

Ik hoef niet vooor een kwartje op de eerste rij, maar wil ook niet voor het overvolle pond. Graag jullie advies, mening, ervaring.

Dank, Nancy

• ber&leen

Hoi

je kan beter terplekken huren scheeld heel veel tot wel 5 Euro per dag

Er zijn er genoeg

Afz ber

• MaG

Hoi,

weet niet waar je precies naar toe gaat op Kreta, maar in Chersonissos zit Popmotors. Hier 2x gehuurd in 2009 en 2010. Goede prijs en service. Eigenaar + dochter hielpen ons toen.

Gewoon mailtje sturen met datums, krijg je offerte binnen. Ik betaalde toen 10 euro per dag, in 2009 EN 2010.

www.popmotors.com

gr,

Mag

• Xander - Moderator

Wanneer je scooters wilt huren zou ik een beetje gaan shoppen bij de verschillende verhuurders ter plaatse.

Zeker niet via internet doen omdat je scooters eerst moet zien voordat je er eentje huurt. Je wilt neem ik aan zeker weten dat je niet zo'n afgeragd ding krijgt, of eentje met slechte banden en/of remmen.

Daarnaast denk ik dat je inderdaad een betere prijs kan krijgen als je er een beetje over onderhandelt met de verschillende verhuurders.