Appartement

• Wilma

Drek Schreef:

——————————————————-

> Hoi wilma,

>

> Super, dank je wel voor de tips. Wanneer ik een

> leuk apartement heb gevonden zal ik het laten

> weten.

> PS wij zijn wat strand minder verwens want wonen

> bij de bossen!

>

> groetjes

> Andrea

@Andrea,

Graag gedaan ..hihi ik heb het nu maar even gekopieerd ..want elk jaar komen hier wel een paar keer vragen over Plakias en omstreken ..en dan hoef ik alleen nog maar te knippen en plakken;)

Misschien heeft Chrish er ook nog een paar leuke tips erbij?

p/s @Andrea, …heb jij eventueel ook nog leuke sites /links gevonden over te huren van appartementen.? wil je die dan hierop zetten?

Groet Wilma

• Drek

Chrish,

Heb je nog tips? In ieder geval tips voor eventuele appartementen?

Groetjes

Andrea

• Ruud

Andrea,

Leuk vooruitzicht zeker met het regenachtige weer hier in Nederland. Wanneer ga je? Ik heb van 5 t/m 19 mei nog een leuk huis met privé zwembad in de aanbieding, vlak bij Rethymnon.

Groet

Ruud

• Drek

Jammer we gaan 19 - 26 juni

Groet

Andrea

• Wilma

Andrea.

Dit hotel ziet er wel simpel maar goed uit ..vooral niet zo duur en even de straat over steken en je bent op strand ;) ik heb het ook gezien toen ik daar was en De ligging is dicht bij het centrum aan de de Boulevard /weg is die lang het strand loopt …dus niet zo afgelegen en je zit zo in het centrum (ca 5 min lopen ) waar de meeste goede tavernes zitten

https://www.casamundo.nl/cm_object/?object=685384&persons=2

• hilly

hallo,

Heb je al op Plakias tourisme gekeken? staan ook wel leuke dingen op.,die je direct kunt boeken zonder Ned. touroperator.

De prijzen heb ik niet naar gekeken hoor.

Wij hebben op die manier een superleuk appartement gevonden in Kalives .En die zullen er in Plakias ook vast zijn.

.Veel succes met zoeken en een hele fijne vakantie.

mvg,

Hilly

• hilly

ansovillas, ik heb niet alles bekeken en ook niet naar de prijzen maar de site ziet er leuk uit

groetjes Hilly

• Wilma

hilly Schreef:

——————————————————-

> ansovillas, ik heb niet alles bekeken en ook niet

> naar de prijzen maar de site ziet er leuk uit

>

> groetjes Hilly

Ik heb ook een paar keer naar die site gekeken. het ziet er idd wel leuk uit ..maar je ziet nergens prijzen bij staan .. die moet je allemaal gaan aanvragen zo te zien. .en alles is in het Engels..

Bij Casamundo is alles veel duidelijker..je weet gelijk de prijzen van alle acco's en je kan ook gelijk zien of een app/hotel nog vrij is .. en het is ook nog eens in het Nederlands..wat ikzelf wel héél er prettig vind + je kan ook nog gratis bellen als je eventueel met vragen zit ..

Bij booking .com zie je dezelfde acco's staan als bij Casamundo en de prijzen zijn hetzelfde .. en je kan ook voor de nederlandse taal kiezen … alleen kan je deze eventueel niet bellen ….

http://www.booking.com/hotel/gr/flisvos-rooms.nl.html?sid=754e1ec7e02bc44011b40e5ae2d558a1;dcid=1

• info@villaadonis.nl

Stuur Adonis even een mail rechtstreeks. Hij kan je vast helpen met een leuke aanbieding!

Zijn mailadres is: anso@ansotravel.com

Gr, Monique