wandelen

• schouten_ans@hotmail.com

Hallo allemaal,

eind april ga ik een weekje naar Kreta, Koutouloufari. Ik zou daar graag enkele wandelingen willen maken rondom die plaats.

Heeft iemand misschien mooie wandelroute's. Ik zou daar erg blij mee zijn.

Groetjes, San.

• John ter Beek

Hallo San

Koutouloufari ligt hoger als Hersonisos. Behoorlijke klim naar boven. en uiteraard pittige afdaling naar Hersonisos.

Op gelijk niveau kan je leuk wandelen richting Piskopiano en Oud Hersonisos.

Ook kan je via Hersonisos leuk langs de kust paralelweg naast drukke verkeersweg richting Stalis > Malia wandelen.

Ja wat ook kan auto huren en vervolgens naar Sisi rijden vandaar uit langs de kust naar Milatos en dan de grot bezoeken vervolgens via de binnen weg terug naar Sisi lopen. Of een dagje LAsithi plateau waar je ook mooi kan wandelen.

• Kees

Ik weet enkele hele mooie wandelroutes in deze omgeving onder leiding van een Griekse gids, niet al te moeilijk en eind April erg mooi qua natuur.

In de directe omgeving kan je wel wandelen maar veelal langs hotels, tavernes winkels enz.

Als je van de natuur wilt genieten dan is een wandeling met yorgos aan te bevelen.

als je meer info wilt hoor ik het wel.

groet Kees