In de Volkskrant van afgelopen zaterdag stond een artikel over de Arendakloof en de Sfakianokloof. Heeft er iemand ervaring met deze kloven en hoe zijn de mogelijkheden om vanaf het eindpunt naar het beginpunt terug te gaan?
Op mijn website www.discoveronfoot.com staat ook wat informatie over deze kloven. Beide zeer mooi en spectaculair. De Sfakianokloof wordt door heel weinig mensen gelopen. Een deel van deze kloof is ook in een wandelreis van SNP opgenomen. De Aradenakloof wordt ook in verschillende wandelgidsen beschreven (ook als variant in een rondwandeling).
Groeten vanuit Kreta!
Berend
Bedankt voor de complimenten. Aan de website wordt nog gewerkt en er komt nog een zelfde soort informatie over de bergen van Kreta als dat ik voor de kloven heb gemaakt…duurt nog ff.
De boekjes heb ik inderdaad zelf gemaakt in samenwerking met een vriend van mij die grafisch ontwerper is. Erg leuk om te doen en aan de eerste ideen voor het vierde boekje zijn er al..
gr Berend
Vraag voor Berend:
Inderdaad, deze informatie is super! Is er in de serie “discover on foot” ook een boekje over de kloven?
De boekjes met wandelingen rond Vamos en Georgioupolis zijn ronduit geweldig. Ze hebben ons al op heel wat onverwachte plekjes gebracht en verscheidene wandelingen hebben we al meerdere keren gelopen. De beschrijvingen zijn erg goed. Soms over wegen en paadjes maar soms ook dwars door een veld. Maar altijd leuk.
Nee helaas, in deze serie is geen boekje over de kloven van Kreta. Er bestaat echter wel een boekje met alleen kloven. Ik heb net even gezocht op internet maar kon het zo snel niet vinden. Het is lokaal overal te koop in de toeristen winkeltjes. Het is nogal algemeen en heet zoiets als best hikes in Crete (weet het niet meer zeker). Ik zal binnenkort even in de winkel kijken en dan laat ik het je weten!
Groet, Berend
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?