goederenvervoer Kreta

• Bert2011

Hallo,

ik ben Bert en heb op een ander(waardeloos!)forum een berichtje gepost of er vrachtwagen chauffeurs zijn die op en neer pendelen naar Kreta.(bedrijfsmatig of particulier)

Ik kreeg het advies om hier eens te posten. Het gaat om het volgende:

Het gaat om een aantal spullen die vervoerd moeten worden m.n; een bankstel, bouwmateriaal en klein zwaar gereedschap.

Ik moet zelf op Karpathos zijn, maar Kreta is het eiland wat het meest in de buurt ligt(of Rodos natuurlijk, is ook een optie)

Het vervoer van Kreta(of Rodos) naar Karpathos zal niet zo'n probleem zijn denk ik, daar kom ik wel uit.Tenzij er natuurlijk een vrachtauto op Karpathos moet zijn.

Maar deze kans acht ik erg klein.

Dus is er iemand die mensen kent, die die route maken, dan hoor ik dit graag! Niet geschoten is altijd mis!

Bert.

• Wilma

Op een ander forum bied Chris zijn diensten aan……

vervoer naar en van Kreta

Ik breng het nog maar eens onder de aandacht. Twee keer per jaar,in mei en september, ga ik naar kreta met een grote bestelbus. Ik heb al een vrachtje, maar er is nog genoeg ruimte over om en en ander mee te nemen. Dit geld voor zowel de heen, als de terugreis. Prijs nader overeen te komen.Referenties verkrijgbaar bij diverse forumleden.

• Bert2011

Da's mooi om te horen Wilma! Ik ga ook twee keer per jaar(mei en september)naar Karpathos.

Ik stuur je binnenkort nog een privebericht!! Bedankt voor de reactie!!

• chris

@Wilma, dank voor je attente vermelding. Ik ga dus inderdaad 2 x per jaar met een grote bestelbus naar kreta. @Bert, stuur me maar eens een privebericht, kunnen we zien of het kan lukken.

• Wilma

Mannen, graag gedaan hoor:) ik hoop dat jullie er beide eruit gaan komen..

Zo zie je maar weer ;)

Greetz Wilma

• hans kuipers

Beste Chris,

Wij hebben een groete hoekbank welke naar Kreta moet kun jij daar iets mee ?

Hoor graag Hans Kuipers

• chris

Helaas,

ik zit al bijna vol. Voor een grote hoekbank heb ik geen plek meer.