vliegtijden transavia

• Luus33

Het wordt steeds gekker met die vliegtijden van Transavia!

Gaan dit jaar dan wel niet naar Kreta maar afgelopen jaren wel steeds

naar Kreta vanaf een regionale luchthaven.

Dit jaar vliegen we vanaf Eindhoven en zij dus mooi weer twee volle dagen van de

vakantie kwijt; te weten heenreis vertrek om 19.20 uur en terugreis 8.20. Lekkerrrrr

Zou het liefst vanaf Schiphol gaan, dan heb je vlgs mij wat normalere tijden maarrrrrr

zou niet weten hoe ik vanuit Heerlen zo 123 op Schiphol kom??

Gr, Luus

• W.

Luus, ik vlieg alleen maar maar Transavia als het echt niet anders kan maar vanuit Limburg heb je gelukkig tal van alternatieven om op Kreta ( of ergens anders) te komen : Jetair vanaf Luik of Brussel ; Air Berlin vanaf Dusseldorf ; German Wings vanaf Koln. Alleen maar voordelen, dichterbij dan Schiphol. goedkoper en betere service.

• Diana Bloemen

Hier wordt ik niet blij van….wij vliegen eind augustus ook met Transavia vanaf Eindhoven naar Kreta…. hopelijk zijn die vluchttijden een stuk socialer…. :(

Als je vanuit Heerlen naar Schiphol moet, ben je gewoon de klos. Wij wonen in Kerkrade (dus we moeten een stuk langer rijden dan jou… :D ) en vliegen normaliter elk jaar vanaf Schiphol…. en nee, je kunt het echt niet leuker maken, want het is gewoon een eindje rijden. het enige advies dat ik je kan geven is, als je een lijnvlucht hebt of er wordt anderszins een mogelijkheid geboden, om de vlucht op een zondag te boeken; op zondag rijdt het een stuk rustiger; stukken minder verkeer op de weg en dan is het met 2.15 tot 2.30 uur makkelijk te doen.

Ik ga meteen zoeken naar de vluchttijden naar Kreta……

• Diana Bloemen

heb het effe opgezocht:

Van E'hv naar Heraklion: vertrek 16:35 uur

Heraklion - E'hv: vertrek 11:40 uur.

We komen dus iets beter weg…..

• skoster@ziggo.nl

Wij gaan ook naar heraklion met arke(arkefly) vertrekken om 18.55 uur vanaf amsterdam en terug vertrekken wij uit kreta 23.55 uur en komen wij aan 3.25 uur in amsterdam.

Jammer dat je achteraf de vliegtijden pas hoort want hier worden wij niet blij van. Je wordt dus weer gestraft voor vroeg boeken met prijs en vliegtijden,

moeten allemaal maar eens last minut boeken.

Fam Kleinee

• Diana Bloemen

Belachelijk. We hebben normaliter altijd lijnvluchten vanuit Schiphol richting buiten Europa, het is voor ons de 2e keer dat we een chartervlucht binnen Europa hebben. Ik moet eerlijk bekennen dat we de eerste keer (2 jr geleden een weekje naar Kreta geweest in het voorjaar) redelijke tijden hadden vanaf Maastricht. Maar als ik dit soort fratsen lees……het lijkt wel alsof ze het extra doen om de mensen te kl…..

• Arthur

Diana, kon je niet van Luik, Brussel of Charleroi met Jetairfly. Ik zag prijzen van meer als €300 pp retour vanaf Eindhoven en dan moet je ook nog je koffer betalen, de goedkoopste momenteel in augustus vanaf Luik €250 pp retour, De prijzen van vorig jaar komen niet meer, we zijn 3 keer gevlogen voor €100 pp retour van Charleroi. In juni komen we even 3 weken op (vakantie) in Brunssum we vliegen dan op Luik voor €200 pp retour, kon ze niet goedkoper vinden, ik had mijn kleindochters iets beloofd en dan moet je wel op tijd boeken.

Χαιρετίσματα από τον Άγιο Νικόλαο

Arthur

• Luus33

Hoi Diana,

Klopt…vanuit Kerkrade is het een heel stuk verder;) hahaha

Het is niet zozeer dat het een eind rijden is naar Schiphol maar wat kom je onderweg tegen..?

Als het een beetje tegenzit en er gebeurt iets dan mis je je vlucht.

Mij lijkt dat dit zo'n stress en gedoe oplevert; daar heb ik gewoon niet zo'n zin in.

Ik zal je vertellen; de afgelopen drie jaar zijn wij altijd van Maastricht vertrokken naar Kreta.

Iedere keer was het vertrek in de namiddag… De terugreis moesten we ook altijd voor dag en dauw klaarstaan

voor de bus omdat we in de ochtend terugvlogen.

Dit waren niet zo'n prettige tijden omdat je toch ook twee dagen kwijt bent maar het was geen nachtwerk zal ik maar

zeggen.

Dat krijgen we dit jaar in juni dus wel als we vanaf Eindhoven naar Portugal vliegen. Heen en Terugreis nachtwerk!

Nee, daar wordt je idd niet echt vrolijk van maar we laten ons de pret niet bederven hoor!

Gelukkig vallen jouw vliegtijden een beetje mee.

Waar ga je naartoe op Kreta?

Groetjes, Luus

• chris

Beste mensen, jullie denken toch niet dat zo'n dure machine maar één vluchtje per dag maakt? Dat ding is zo mogelijk volcontinu in bedrijf en dus kun je geluk hebben of pech met je vliegtijden.

• Wilma

Wat Chris zegt is wel waar je moet idd geluk hebben qua gunstige vliegtijden , maar het zou wel zo eerlijk zijn om op de zelfde tijdstip te vertrekken als de heenreis…Wat wel te realiseren is..

Luus vertrekt op de heenreis om 19.20 uur en terugreis om 8.20…(wordt ze al om ca. 5.00 AM opgehaald).dat scheelt toch bijna een dag daar te kunnen zijn…(om nog even na te sudderen;) ) je boekt tenslotte voor 15 dagen maar de reisorganisatie telt blijkbaar de 15 nachtjes (wat wel klopt)..

Wij hebben dit naar Kreta toe gelukkig nog nooit mee gemaakt, het was altijd ongeveer dezelfde tijden al de heenreis..

We hebben dat wel 1x keer meegemaakt naar Spanje toe..

Het lijkt me al helemaal vervelend als je maar voor 1 week geboekt hebt…

en het is idd vervelend dat je de vliegtijden pas hoort nadat je geboekt hebt..