Agia Galini in mei

• vennekrets

Wij overwegen half mei (Hemelvaartweek) een weekje naar Kreta te gaan en denken daarbij aan Agia Galini. Kan iemand ons vertellen hoe druk het daar dan is? Wij houden niet van massatoerisme (gaan zomers vaak naar een klein eiland), maar willen wel een gezellige drukte ('s avonds bijv. niet alleen in een taverne zitten). Of is in die tijd bijv. Platanes/Rethymnon een betere optie? Ook andere suggesties zijn natuurlijk welkom.

• C@tharina

Hoe het ‘s avonds in Agia Galini is, weet ik niet. Wij zijn er alleen eens een keer overdag geweest en ik vond het een gemoedelijk sfeertje. Het lijkt me dat het er ’s avonds wel gezellig is, maar ik denk wel rustig. Een heel verschil met Rethymnon verwacht ik. We zijn eens in september in Rethymnon geweest en wij vonden het te druk daar, te massaal. Succes met jullie keuze.

• Xander - Moderator

Mij dunkt dat Agia Galini in mei nog wat aan de stille kant zal zijn.

Rethymnon in mei is niet druk, wel gezellig. Geldt ook voor Chania, hoewel het daar altijd aanzienlijk drukker dan in Rethymnon is.

Zelf zou ik niet in Platanes of een van de overige dorpen ten oosten van Rethymnon gaan zitten.

Bij lange na niet zo leuk en gezellig als Rethymnon zelf.

• G & M

Agia Galini is best een leuk plaatsje maar wij denken dat het een stuk gezelliger is s'avonds in de taverners in Rethymnon keuze zat

en die tijddat jullie willen gaan zijn er ook veel winkeltjes open en rond half mei heb je zeker nog geen last van massatoerisme.

Veel plezier met jullie keuze.

• adonis 27

Prima keuze om naar Agia Galini te gaan. De temperatuur ligt er gemiddeld 5 graden hoger dan aan de noordkant.

Het is er al gezellig druk en geen massatourisme.

Succes.

• mesariza@gmail.com

Hallo,

Wij hebben misschien iets voor jullie…

Neem eens een kijkje op www.agiagalini.be

Hebben daar 4 jaar aan gewerkt en zijn daar ook dan…

Groetjes van Astra en Paul