Vliegen vanaf Dusseldorf waar te boeken?

• MaG

Hoi,

ik ben druk op zoek naar vakanties, waar ik kan vertrekken vanaf Dusseldorf. Weeze dit jaar helemaal niks, Arke voorlopig ook niks te boeken

voor augustus 2012.

Wie heeft er tips?

MaG

• Annieta

Gewoon via Google:vakantie vanaf Dusseldorf.

• Baukje Vrij

gewoon tickets via b.v. Aegean en dan bij hotel of apt. boeken (komt het geld ook bij de eigenaar terecht en niet voor het grootste deel bij de reisorganisatie)

• W.

Air Berlin vanf Dusseldorf of German Wings vanaf Keulen.

• MaG

Ok,

maar dan wordt een vakantie wel 30-40% duurder als ik alles zelf boek, toch ?

MaG

• Baukje Vrij

Dat hoeft niet als je een beetje zoekt. Mijn zoon heeft zlefs vorig jaar een zeer voordelige lastminute geboekt, maar geen gebruik gemaakt van het hotel,omdat hij niet in Cherso wilde zijn. Hij heeft toen zlef acco geboekt bij ons in de buurt voor 25 euro per nacht.

• Xander - Moderator

Dat heb ik ook een keer gedaan: een reisje naar Cherso incl acco geboekt bij Jiba.

Was goedkoper dan een los ticket.

Ik heb me toen afgemeld bij de hostess op het vliegveld en ben toen het westen gegaan.

• John ter Beek

Gisteren net terug gekomen op Kreta. Wij vliegen meestal via Dusseldorf en boeken zelf.

Aegean maar dan moetje overstappen in Athene of Thessaloniki

In deze periode buiten het seizoen zijn zij de enigste met Olympic.

Rechtstreeks via Tuy Fly en een andere Optie Jet air via Luik en of Brussel. We kijken in

principe wie het goedkoopste is.

• Dimi3

Is niet altijd. Ik boek vrijwel altijd losse vluchten en losse overnachtingen omdat dit in mijn geval vrijwel altijd goedkoper is.