MP 3 LT scooters sisi

• wim

Wie kent er de website van het scooter verhuur bedrijf in Sisi waar ze moter scooters verhuren met aan de voorkant 3 wielen b.v. de Piaggio mp3 lt

• Xander - Moderator

Weten doe ik dat niet.

Je bedoelt scooters met aan de voorkant 2 wielen en eentje achter denk ik.

• John ter Beek

Wim ik moet zo naar Sisi zal voor je kijken ik weet een adres die ze verhuurd Dacht Genisis motors. Maar

zal straks voor je kijken. Nader bericht volgt

• John ter Beek

Inderdaad het is Genesis Motors echter vlg mij hebben ze geen website.

Als je belangstelling hebt kan ik wel het telefoonnummer achterhalen. Maar op dit moment is seizoen over en is alles daar echt dichtgeplakt met kranten en karton. Ze gaan maart 2012 pas weer open.

• wim

Ja, natuurlijk 2 wielen voor!

• wim

Bedankt voor je reactie Jhon!

Als je het telefoon nummer voor me kunt achterhalen graag.

Alvast bedankt!

Groeten,Wim

• John ter Beek

OK Wim ik ga op zoek voor je. Sorry voor het late antwoord.

Maar ben net terug op Kreta. Vandaar

• Arthur

Even offtopic John, vergeet je paraplu niet, het is hier nog kouder als in NL of heb je wat warmte meegenomen.

• wim

Beste John,

Heb je voor mij het mailadres of telefoonnummer van Genesis Motors en zijn ze al open?

met vriendelijke groet,

Wim

• John ter Beek

Helaas Wim ik heb het bovenaan mijn lijstje staan je te helpen. Ben je niet vergeten.

Maar ze zijn nog steeds dicht. Enkele verhuur bedrijven zijn net open. En eerlijk de eerste 180 gasten zijn net gearriveerd in Kalimeri Kriti.

Ik houd de vinger aan de pols zodra open bericht ik je. Het stomme is dat ze op hun naam stickers waar de ruiten mee volgeplakt zijn

zelfs geen telefoonnummer vermelden.