fiets huren

• Kees

Hallo Ronald

I.p.v alleen maar te lezen wat de gevaren zijn en hoe hoog de bergen wel niet zijn hier twee links waar je meer info weg kunt halen.

Weet niet zeker of het Lithos bike team ook verhuurd maar vragen kan geen kwaad.

Olympic bike verhuurd we degelijk fietsen ze leveren ook in de regio van Heraklion maar of ze ook in Piskopiano afleveren weet ik niet.

Deze twee organisaties hebben zeker topmateriaal terbeschikking.

Het LIthos bike team in Analipsi

Olympic bike

In Piskopiani zit bij mijn weten geen verhuurder, bij ons in het dorp Analipsi zit een autoverhuurder die ook fietsen verhuurd, dit zijn alleen geen fietsen om het hele eiland mee rond te fietsen maar meer stadsfietsen, de naam van de verhuurder is Perseas er werkt een kennis van me als je wilt zou ik die kunnen benaderen welke mogelijkheden er zijn.

Analipsi ligt ongeveer 7 km van Piskopiano af.

Hoop da tje wat aan deze info hebt, fijne vakantie.

• sanend

Mijn ouders zitten al jaren in Koutouloufari. Ze hebben regelmatig daar een fiets gehuurd.

Nooit een probleem geweest. Ook naar Koutouloufari zelf omhoog niet.

Vaak hielden ze de weg langs het strand aan, ipv de “main road”.

Volgens mij kan je ook in Chersonissos zelf fietsen huren.

Namen heb ik helaas niet voor je. Maar ik weet zeker dat ze verhuurd worden in de buurt van Piskopiano.

• Harry

Ronald, neus hier eens rond !!

http://www.olympicbike.com/nl/informatie/over-ons.html

(heb er geen aandelen)

• Kees

ff de Topic lezen die link stond er al.

• W.

Kijk hier eens :http://www.olympicbike.com :D

• Judith

Naar welk appartement ga je in Piskopiano?

veel hebben er namelijk ook zelf fietsverhuur.

• betsy schriekenberg

Belukas verhuurt fietsen. Zit in Hersonisos Elefterias 13. Dat is het straatje van de brandweer en OTE.

Als je daar naar boven gaat kom je en bij de rotonde rechts aanhoud, kom je uit in Piskopiano.