spullen van Kreta naar Nederland

• Trudy Bosveld

Hallo Chris,

Inderdaad we hebben sms contact gehad. Is het een optie als ik probeer iemand te charteren op Kreta die de spullen naar Vamos rijdt? En aan welke kosten denk je dan? Ik zit nu in de schuldhulpverlening dus laat maar weten of is er misschien iemand ander die me kan helpen?

• Gert en Marjanne

(:P)Bel Kees

• Kees

Beste Chris

Ben me er toch maar mee blijven bemoeien, ik heb met John te Beek de afsprak gemaakt dat wij samen de spulletjes ophalen en naar jou toe komen brengen tussen 15 en 23 april.

Dit heb ik in overleg met Trudy geregeld, is de periode wat jou betreft oke, laat het me maar even weten.

Groet uit een zonnig analipsi

• chris

Geen probleem. Stuur maar even pb.

• tegelzettertje

Zo Kees je hebt het toch wel moeilijk daar! Mensen die niet op je mail reageren, zelf niets op kunnen lossen en altijd commentaar op een ander!

Kan je ff niet 1 rubriek je mond dicht houden.

En als het zo lekker zonnig is daar dan moet je je echt stierlijk vervelen als je zo'n hele dag achter je computer verblijft.

Sorry, moest ik ff kwijt ik stoor me mateloos aan zulke mensen en verder zal ik geen reactie meer geven.

• Kees

Zal ik tzt even doen

• Gert en Marjanne

Hoe kun je dit nouw zeggen (:P)

• Bart

Tegelzetterje toch, je schat onze Kees mijns inziens echt verkeerd in!

Hij spant zich altijd, zowel commercieel als privé in voor de medemens in nood. ‘PrikbordKees’ is daarmee een zéér sociaal mens, en dat moeten wij toch waarderen? Vandaag kregen wij zomaar weer een prachtige roos gepresenteerd van ‘onze’ Kees!

Oké, af en toe heeft de Kees min of meer een ‘gebruiksaanwijzing’ nodig. Maar, als je dáár even doorheen prikt blijkt hij toch een behoorlijk gevoelsmens te zijn. Laten wij dat waarderen in hem…..

• Rufus

Hallo Chris,

geen idee welk type auto jij hebt, maar misschine kan het voor iedereen (Trudy Bosveld en ons) minder duur worden wanneer jij meteen ook een paar dozen (boeken, dias, lijsten) van ons mee naar NL kunt nemen.

Wij hebben in Megala Chorafia gewoont (t/m October 2010) maar moesten door spoedige verhuizing (ziekte) enkele spullen achterlaten.

Wij zijn bevriend met Toine en Elena, Berend en Gina uit Vamos, hebben van hun over je gehoord en op die manier ook nu deze mail wisseling ontdekt op kreta.startpagina.nl/prikbord

Wij zitten dus nu in NL, en vernemen graag wat jij wilt en kunt en of en wanneer en willen natuurlijk wel benzine mee betalen … of wat dan ook.

Groeten

Rufus en Christina

rcc@polikala.gr

0513 436467 (Friesland)

• ardo33

Ja ja,:X