spullen van Kreta naar Nederland

• Trudy Bosveld

Help zijn er Nederlanders die per auto naar Kreta gaan en weer terug rijden,. Er staan nog dozen met boeken dvd's cd's en andere dingen als computer en klok op Kreta opgelagen in Riza. Graag hulp daar ik zelf niet meer in staat ben naar Kreta te reizen door financiele omstandigheden Wie wil me helpen?

Mail me of bel me 0622178883

Alvast dank

Trudy Bosveld

• John ter Beek

Hoi Trudy

Wellicht is De Hollandse winkel uit nu Hersonisos iets voor je ?

Heeft altijd in de transport wereld gezeten. En gaat nu iets opzetten met transport naar Kreta en terug naar Holland.

Maar ja vanuit Riza naar het Noorden Hersonisos hoe los je dat op ?

• Kees

Deze mensen zeggen wel meer maar dat is waarschijnlijk iemand blij maken met een dooie mus, hebben nog steeds sinterklaas aanbiedingen op zijn site staan en reageren op e-mailtjes doen ze al helemaal niet erg jammer en niet echt zakelijk denk ik.

Trudy is iemand die echt hulp nodig heeft ik kan het niet bieden maar als er iemand is die haar kan helpen zou dat geweldig zijn ze verdient het.

.

• Arthur

Wanneer moeten die spullen in NL zijn??? Ik ga pas in juni ofzo even terug.Misschien kan Chris iets voor je doen als hij terug gaat, maar zijn bus rijd ook niet op lucht.

• Kees

Beste Arthur als we eens menslievend zijn denken we even mee en rijden doet hij toch al er zijn altijd mensen in de wereld die wat hulp verdienen en samen kunnen we best eens iets betekenen tocht!!!!!!!!!!!.

• Bastiaan

Dat hij niet op jouw mail reageert kan ik mij levendig voorstellen, zou ik ook niet doen.

Prettige avond verder Kees.

• Kees

Ik begin aardig door te krijken wie je bent beste Bastiaan je valt denk ik binnekort door de mand.

• chris

Ik wil best iets betekenen, maar het moet geen geld gaan kosten. Kees, als jij nou zorgt voor transport van de spulen van Riza naar Vamos. Doe ik de rest. Samen komen we er toch wel uit???

• Kees

Ik heb haar een mail gestuurd dat jij eventueel bereid bent wat spulletjes mee te nemen en dat ze deze spulletjes jouw richting op moet zien te krijgen.

• chris

Beste Kees, daar heb ik jouw bemoeienis niet voor nodig. Ik heb nl. eergisteren al contact gehad met deze mevr.