prijzen in restaurants

• Kees

Gastvrijheid op een terras in Heralion of Ghania laat me niet lachen,

Zomaar een voorbeeld Leeuwenplein Heraklion twee maal een ordinaire nescafe totaal prijs 8,80 euro en zo kan ik vanuit deze steden talloze voorbeelden geven.

En koffie op iets anders bestellen anders ligt de rekening op je tafeltje en moet je wegwezen.

Nee de gastvrijheid en leuke prijzen en kwaliteit zijn ver te zoeken ik kan er een boek over schrijven wat we hier allemaal meemaken.

• GERT EN MARJANNE

Vreemd dat wij dit niet hebben mee gemaakt maar we willen ook niet voor een dubbeltje op de eerste rij zitten,

we zijn op vakantie en hebben het naar ons zin en het eten nog steeds genoeg en de prijzen nog steeds het zelfde.

En vriendelijkheid gewoon top mankeert ook niets aan.

• Luus33

Maar is het dan nog wel leuk om naar Kreta te komen; ik kom o.a. juist voor zaken als vriendelijkheid, gastvrijheid en lekker eten..?

• Ivonne Bouw

Je hebt gelijk elindalo. De grote steden zal misschien minder zijn, geen idee, we eten er nooit. Maar in de bergdorpen op Kreta en hier in Kalyves, Almyrida, Vamos en omgeving zijn de prijzen gelijk en de porties hetzelfde. En zeker de gastvrijheid. Het is een beetje hetzelfde als in Nederland. Kom je in Amsterdam op het Leidse Plein of het Rembrandtsplein dan betaal je ook meer voor je drankje als in bijv. Haarlem of weet ik veel Bolsward of Almere. En we hebben het heel af en toe meegemaakt dat het te lang duurde of niet lekker was en dan kwam er gelijk een gratis salade of gratis wijn. Het kan overall een keer verkeerd gaan. Iedereen is mens, ook de kok. Maar kom zeker naar Kreta, niet alleen voor de gastvrijheid, de prijzen maar vooral voor de sfeer. Ivonne

• W.

Dat klopt, maar nog niet zo lang geleden was het ook in de steden nog prettig vakantie vieren , en ik hoop maar dat die “stadse mentaliteit” daar niet zo snel om zich heen grijpt als in Nederland.

• W.

Je tekst heb ik verwijderd,

Je was bezig op de man te spelen en dat willen we niet.

• Loes

Irapetra is ook te doen hoor.

Gewoon een café of restaurant kiezen waar veel plaatselijke bevolking zit.

En een snelle heerlijke exspresso op het busstation kost nog steeds maar € 1,-