prijzen in restaurants

• Jojo

wij gaan in september weer naar Kreta en wel naar Achia Marina

ben best benieuwd of de prijzen in de restaurantjes daar duurder zijn geworden.

je hoort de gekste verhalen en ik zag dat deze vraag al eerder gesteld werd alleen

werd hier niet erg op gereageerd.

laat mij even weten of je al ervaringen hiermee hebt.

alvast mijn dank

• Gert en Marjanne

Wij waren er in juni en wij konden niet merken dat de prijzen waren gestegen alleen wat duurder is

geworden is benzinnen en sigaretten.

• Els

In juni was er in restaurants geen sprake van prijsverhogingen ten opzichte van andere jaren. Uiteraard waren benzine en sigaretten flink duurder, maar dat was bekend. Benzine is wel extreem verhoogd, tussen de 1,60 en 1,65 per liter, terwijl we 2 jaar geleden rond de 75 cent betaalden. Sigaretten zijn ook duurder geworden vanwege de verhoogde belasting, maar voor onze begrippen is dat nog steeds een stuk goedkoper dan in Nederland.

• chris

Op dit forum wordt jaar na jaar beweerd dat de prijzen in restaurants niet zijn gestegen. Dat klopt natuurlijk niet. De prijzen stijgen, net als overal, ieder jaar. Het is meer de beleving dat je goedkoop uit eten kunt en dat is nog steeds zo.

• marianthi

ik ben deze week in 5 verschillende restaurants gaan eten

hier de gemiddelde prijzen.Gegeten aan de boulevard en in dorp.

mousaka 6 euro

mixed grill 9 euro

mixed fish 10 euro

stifado konelli 7 euro

sardelles 6 euro

ansjovis 8 euro

bifteki 6 euro

keftedakia 6 euro

pastitio 6 euro

kotopoulo uit de oven 7 euro

gevulde tomaten 5 euro

bijgerechten….zaziki 2,50

feta 2,50

gorta 3,50

patat 2,50

boerensalade 3,50

salade van inktvis 7,00

dolmadakia 4,00

gigantes 3,00

cola gemiddeld 1,50

biertje 2,00

benzine 1,57 de liter ongelood 0,95

• MaG

''Gegeten aan de boulevard en in dorp''.

Welk dorp, marianthi?

gr,

MaG

• Arthur

Ik dacht dat je pas in augustus ging en je zit ergens in de buurt van Achlia? dus toch aan (mijn) kant, voor wat wij van plan zijn is het zuidoosten te rustig tussen nov en mei.B) moest even 2 keer corrigeren ligt aan de raki:D

grz Arthur

moest even 2 keer corrigeren ligt aan de raki:D

• Arthur

geef het op de fles is leeg:?

• Peter

Arthur,

Ik heb net nog enkele flessen gekocht, moeten nog wel even koud gezet worden maar dan gaat de schroefdop er af.

Groeten van uit Loutra,

Peter

• Marianthi

hallo mag,

ik heb in de dorpen koutsouras en koutsounari gegeten. en aan de boulevards van ierapetra en pagia ammos