Vraagje :
Zijn er grote supermarkten in de omgeving van agia gallini ? en zo ja op welke afstans ongeveer ?
Bedankt voor uw reactie !
Onzin dat de kleinere supermarktjes vaak veel duurder zijn bij ons in het dorp hebben ze bijna allemaal hun prijzen aangepast zeker degene die ook in de winter open zijn.
zeker als je vaste klant bent en je neemt de dag verse produkten dan zijn ze zeker niet duurder als bij de lidl 5 km verderop, oke de keuze is minder dat is waar maar wij doen toch graag onze boodschappen bij de gezellige rommelige kleine plaatselijke kruidenier.
Klopt Chris,
Bij Lidl is een aparte kassa voor zakenmensen die een timologio (factuur) willen.
Het word gezien als een soort groothandel.
De kleinere supermarkten zijn een stuk duurder en dat is misschien niet zo'n probleem als je met vakantie bent en tandpasta bent vergeten of zonnebrandolie.
Maar als je hier dagelijks de boodschappen moet doen dan kom ik toch graag bij Lidl.
Ook de verse spullen zijn van zeer goede kwaliteit.
Voor speciale producten ga ik naar de kleinere speciaal zaken.
Natuurlijk gun ik iedereen zijn brood, maar de kleintjes kunnen niet tegen de groten opboksen, dat is overal zo.
Ze hebben hogere lasten en minder grote inkoop, dus zijn de producten duurder.
Ook in Nederland zijn de kleine supermarkt-jes kapot gegaan toen de grote bedrijven hun intrede deden.
Ariadni, Marinopoulos, Xalkiadakis, om er maar een paar te noemen, zijn grote supermarkt ketens waar mensen hun boodschappen doen.
Lidl is sinds een aantal jaren overal filialen aan het bouwen, en hebben veel buitenlandse producten.
Natuurlijk is een kleine minimarket of een typisch Griekse “supermarkt” erg charmant, en idyllisch.
Maar niet als je een groot gezin (lees kinderen met aanloop en vrienden) te onderhouden hebt en de koelkast dagelijks flink bijgevuld moet worden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?