(Nederlandse) tandarts op Kreta?

• Aukje

Beste Kretagangers,

Voor de zekerheid (vriend heeft regelmatig last van zijn gebit) ben ik op zoek naar een goede tandarts op Kreta. Heeft iemand tips? Wellicht een Nederlandse tandarts die zich daar gevestigd heeft? Of anders een goed Engels sprekende tandarts. Je zal zien dat het niet nodig is, maar je kan maar overal op voorbereid zijn.

Alvast bedankt! Aukje

• Katrien

Volgens mij was er een Nederlandse die een praktijk heeft in Heraklion, ene Saskia….? Misschien weten de dames uit Heraklion iets meer. Ze prikte hier vroeger ook wel.

• Astrid

Hallo Aukje,

zit een hele goede vrouwelijke tandarts (eigenlijk is ze (estetisch) tandheelkundig chirurg) in Heraklion.

Ze is echt heel goed (vond haar nog beter dan mijn tandarts in Nederland). Haar naam is Niki Grizzou Kirepari tel. 2810 288258 in noodgevallen 6944153493. Ik hoop dat je vriend het niet nodig zal hebben, maar mocht het nodig zijn..

groetjes Astrid

• Aukje

Hoi Astrid.

Heel erg bedankt voor je antwoord!

Hopelijk is het inderdaad niet nodig.

We vertrekken vanavond…

Groetjes, Aukje

• R. Heijssel

In Cherso zit ook een tandarts die Nederlands spreekt:

http://www.123tandarts.nl/tandartsreizen/kreta/Gentle-Dental-Clinic

• Arthur

Jaartje of 4 te laat :D maar toch goed om te weten (tu)

• saskia

Ook 4 jaartjes te laat, maar ik ben die Saskia waar Katrien het over heeft. Ik ben geen tandarts, maar wij hebben een tandtechnisch lab. Wij werken altijd samen met een tandarts. Dus bij ons kun je nooit particulier terecht.