Scooter verhuur + tips

• MaG

Hoi,

ik ben online aan het zoeken naar een goed adres om een scooter te huren, omgeving Chersonissos.

Heeft iemand een vast adres waar je ieder jaar komt, in vond bijvoorbeeld Popmotors in

Chersonissos.

Lijkt me een goed en net bedrijf.

Gaarne een reaktie, mocht je nog een paar goede tips hebben. Het gaat me niet zo zeer om de prijs, maar vooral ofdat de scooter goed onderhouden is en de service ok is.

MaG

• Wilma

1 ding weet ik wel!!,dat je daar scooters bij de vleet kan huren!!

Kijk wel uit op die scooters! de wegen zijn daar zomers glad! niet door de sneeuw ,maar door de olie die op de weg blijft leggen en niet weggespoeld worden door een regenbui

• Eric

wij huren al jaren bij http://www.motoxperience.gr/ een goed bedrijf met goed materiaal en een hele goede service.

en ook de prijzen zijn ok

• MaG

Ok Eric,

ik zal daar eens gaan kijken !

Over het huren, wie boekt er online? Of juist pas ter plaatse ?

MaG

• Eric

ik zou ter plaatse kijken dan zit je nog nergens aan vast en er is keuze genoeg.

ik wens je alvast veel plezier.

• Andre

Ik heb maar een tip voor je en dat is: Huur een auto! Das wel zo veilig. En anders als je er wel eentje huurt draag een helm. boete's zijn niet mals. Veel plezier

• GvE

Verstandige tip Andre!

Ook al is de boete hoog, die overleef je wel.

Je kan op een scooter nog zo voorzichtig zijn……….maar… er zijn nog meer weggebruikers die dat niet zijn!

En dan ben je toch erg kwetsbaar op een scooter.

Hele fijne vakantie allemaal!

En kom terug zoals je gegaan bent.

Gerry

• chris koopman

Ik ga niet elk jaar naar chersonissos maar welk verhuur bedrijf ik je tenzeerste kan aanraden is Motospeed uit chersonissos . volgens mij is hun site www.motospeed-crete.com

gr chris

• Anita

Wij zitten in de buurt van rethymnon.

Wie weet daar een goed verhuurbedrijf voor een fiets of scooter.

• Mariet

Zijn ze streng in Griekenland met scooterverhuur? Ik heb ooit wel mijn brommercertificaat gehaald, maar ben die verloren..

Is een autorijbewijs ook genoeg? Ik lees namelijk overal van niet..Maar ik hoor mensen zeggen dat ze niet zo streng zijn..

Iemand ervaring hiermee?