mijn naam gekaapt

• chris

Kom ik hier al jaren, kan ik opeens niet inloggen met mijn eigen naam. Zucht.. moet ik weer naamsbekendheid opbouwen…

• Dimitraki

Of je stuurt een berichtje naar de moderator… (tu)

• De Vakantieman

Hallo Chris,

In je bericht aan mij (bericht gerapporteerd aan moderators) stond geen e-mailadres, dus ik doe het via deze weg.

Inloggen:

Als je ooit een profiel aangemaakt hebt met de naam Chris dan moet je in kunnen loggen met de oude gegevens.

Je kunt proberen in te loggen met je loginnaam (Chris) of je e-mailadres (…@…) in combinatie met je wachtwoord.

Indien je je wachtwoord niet meer weet kun je die door het invullen van je e-mailadres opnieuw aanvragen.

Als je dan daadwerkelijk ingelogd bent kun je via “profielinstellingen” je profiel wijzigen. Bij “echte naam” moet je de naam invullen die getoond moet worden.

Als je vroeger geen profiel aangemaakt had en nu de naam Chris niet kunt gebruiken, dan heeft iemand anders de naam Chris aangemaakt als profiel. Dat hoeft niet op het Kreta prikbord geweest te zijn, maar kan ook op een ander prikbord geweest zijn. Een profiel kun je op alle prikborden gebruiken en een naam kan daarom maar één keer weggegeven worden.

In dat geval moet ik je adviseren een nieuw profiel aan te maken, waarbij je als naam bijvoorbeeld Kreta-Chris gebruikt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Mocht je er niet uit komen, mail me dan via kreta apestaartje startpagina.nl

• pedro24

Ik kan ook niet meer met mijn naam inloggen Peter was inlognaam nu Pedro24.