Beste mensen,
11 juli gaan mijn vriendin en ik een paar dagen naar Kreta (Rethymnon). Wat mogen wij echt niet missen van Kreta?
De Samaria kloof staat al op het lijstje.
Gr Michael
Ik zie dat jullie sportief zijn. Ik ben net van vakantie in Rethymnon terug en heb afgelopen zondag een geweldige bergaf-fietstocht met Olympic Bike www.olympicbike.com (ook in het NLs) gemaakt. Lekker buiten, lekker eten en gezellige gidsen = gewoon GEWELDIG! Een echte aanrader Ik wens jullie alvast een ongelooflijke vakantie. Groetjes, Arend uit Rotterdam
tinekeP Schreef:
——————————————————-
> Als je bij Prevelli bent zou ik ook even naar
> beneden lopen en naar het palmenstrand gaan.
,
het is niet eventjes naar beneden lopen naar het palmenstrandje hoor, het is 20x de Domtoren!! met even hoge treden ( zekers weten!) Houd daar rekening mee!!
Naar beneden gaan is al moeilijk, veel ongelijke stenen treden waar je je nek al over breekt maar je moet ook weer terug! [b]OF je moet al een top conditie hebben.. met een goddelijk lichaam , Tja dan moet je het gewoon doen..
We hebben mensen gezien die weer terug kwamen, dat was niet om aan te zien!!
Als je persee naar het Palmenstrand wil, dan kan je beter het bootje vanaf Plakias nemen. Die zet je dan op dat strandje af en later op de dag kan je weer met dat bootje terug:)
@Michael, de fietstocht kun je zo “interessant” maken als je wilt. Niet alleen zijn er ook vlakke en bergop gedeeltes, maar je kan de tocht ook verlengen of vanaf het einde van de tocht zelfs helemaal naar Rethymnon terug fietsen. Er is voor ieder zijn niveau iets erbij . Alvast veel plezier op Kreta. Groetjes Arend uit Rotjeknor
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?