Eind augustus

• Kimberly

hoi :)

ik ga voor de 4de keer naar Chersonissos, heb het daar altijd perfect naar me zin dus vandaag

dat ik elk jaar weer terug ga. Ik ben voorheen alleen altijd in juli daar geweest, ivm werk kon ik dit

jaar alleen eind augustus op vakantie. Ik ga 21 augustus, 10 dagen, en ik vroeg me af of er dan nog

wel drukte is? ik hou van gezelligheid en de mensen, en zou erg balen als er niemand meer is tijdens

stappen en op starbeach…

• Xander - Moderator

Ik zou me maar nergens zorgen over maken !

Drukte genoeg daar eind augustus.

• Kimberly

ok mooi :) maar ook echt jongeren? tenminste, rond mijn leeftijd? (ik ben 23)

• MaG

Hoi Kimberly,

ik ben nu 2x eind augustus geweest op Kreta, meestal vertrek rond 16-18 aug. De eerste week was er nog redelijk wat te doen in Chersonissos, maar de 2e week, dus zeg maar na 23-25 aug werd het wel een stuk rustiger in Chersonissos.

Dit was in 2003 en 2007, maar ik denk dat het dan ook wel op z'n eind loopt voor de jeugd.

Bij Starbeach was nog wel genoeg te doen en redelijk vol met jongelui. Ik kan echter niet vergelijken met bijvoobeeld juni-juli of augustus.

gr,

MaG

• tryzia

De helft van Nederland heeft dan nog vakantie!

Regio midden begint 30 aug en regio zuid 6 sept.

Dus er zullen nog meer dan genoeg jongeren zitten tegen die tijd!

Begin/half september zal het allemaal rustiger worden.

• Kimberly

nou bedankt voor de reacties, denk dat er nix anders opzit dan gewoon afwachten

en zelf zien