vliegen

• sanend

En wat is het toch altijd jammer dat er mensen zijn, die de kinderen niet begrijpen……

Dat de kinderen heus niet expres het op een brullen zetten, alleen om die mensen te pesten.

Dat ze eigenlijk echt geen last van hun oren hebben, maar het gewoon leuk vinden om het hele vliegtuig wakker te houden.

Dat ze eigenlijk echt wel willen slapen, maar gewoon helemaal uit hun doen zijn omdat ze al de hele avond/nacht op zijn en het daarom op een brullen zetten.

Dat de ouders het ook echt wel vervelend vinden voor de mede-passagiers, maar die kunnen er ook niets aan doen.

Dat het gewoon best wel mag, vragen aan een kind of zijn ouder of dat ie wil stoppen met schoppen…..waarom niet?

• Wilma

.

• kit

goed ideeB)

• John Dekker

Ik denk dat mensen met echt hele kleine kinderen moeten kunnen kiezen wat voor hun de beste reistijd zou zijn. Als een kind al de hele dag of nacht wakker is voor de reis naar het vliegveld dan helpt een speeltje van het cabine personeel ook niet meer. Voor ouders met kinderen zou het dus een uitkomst zijn als hun kinderen lekker uitgerust aan de vlucht kunnen beginnen, dan hebben de kinderen ook meer interesse en zin om te spelen.

• Arthur

Heerlijk he Wilma mijn 5 kleindochters bij elkaar in het vliegtuig, dat is 1000 keer beter als die met mottenballen ingespoten naar knoflook en zweet ruikende medepassagiers en als die ook nog ruim in het vel zitten (sorry) kun je toch beter naast een kleintje zitten die toch de volle mep betaald.

:D

• Bart

Ja Arthur, hiermee weer een bijzonder ' waardevolle' bijdrage van jouw kant!

• Xander - Moderator

Meestal proberen de vliegtuigmaatschappijen mensen met kleine kinderen voorin het vliegtuig te zetten.

Niet altijd, maar wel vaak is me opgevallen. Een stewardess heeft me dat ook wel eens bevestigd. Als het kan, dan doen ze het zo.

Als je dat eenmaal weet, probeer dan een stoel achterin het vliegtuig te kiezen bij het (online) inchecken.

Overigens heb ik doorgaans nauwelijks “last” van kleine kinderen.

Mij maakt he allemaal niet zoveel uit, per slot van rekening duurt de vlucht maar 3 uur heen, en 3,5 uur terug.

Dus waar hebben we het nou helemaal over, zeker als je jezelf bedenkt dat na die 3 uurtjes je vakantie begint (:D

Nou, dat overleef ik allemaal wel.

Ik vind het pas echt vervelend worden als er een dikzak naast me zit.

Dan baal ik pas echt :X

• connie

De sfeer van de kritiek is precies de sfeer in het vliegtuig. Bek houden anders krijg je een grote bek. Het is altijd zooooooo gezellig in een vliegtuig vol met Nederlanders, die totaal geen rekening houden met een ander, want zij gaan met vakantie en dat zal iedereen weten.

Natuurlijk heb ik geen ervaring met kinderen

Natuurlijk heb ik nooit met kleine kinderen gevlogen

Natuurlijk heb ik altijd kleren aan, die net uit de mottenballen komen

Natuurlijk heb ik de avond voor het vliegen een bol knoflook gegeten

Natuurlijk heb ik eigenlijk twee plaatsen nodig

Natuurlijk snurk ik het hele vliegtuig bij elkaar

Bij voorbaat excuus daarvoor, in het vervolg zal ik jullie eerst toestemming vragen of ik mag vliegen.

Vanmiddag vlieg ik weer en eerlijk gezegd hoop ik niemand van jullie tegen te komen::o

• Gradus

Nee hoor, dat geluk hebben wij ook altijd. Gelukkig slaap ik nogal makkelijk en heb ern niet zoveel last van, maar mijn betere helft des te meer. :X

• Gradus

En het valt me op dat er daar steeds meer van komen :S