vliegen

• ik en de kids

hoe bevallen de nachtvluchten met kinderen zijn er mensen met ervaring hier in ik bedoel meegemaakt

• sanend

Wij hebben ondertussen alles gehad, vroeg heen, laat heen, vroeg terug, laat terug.

De heenreis maakt het niet uit, of we vroeg of laat vliegen. Midden in de nacht in de auto, naar schiphol en om 5 uur vliegen is geen probleem. De adrenaline giert denk ik door ze heen, want ze blijven wakker. Laat vliegen idem dito.

Laat terug heeft als enige nadeel het vliegveld. Er is daar geen moer voor de kinderen te doen of te zien (2 uur voor een raam vliegtuigen kijken met ze, krijg ik niet voor elkaar (:P)) dan kan het wel eens langdradig voor ze worden.

In het vliegtuig, uiteindelijk, slapen ze wel.

Maar ja, dat zijn mijn kinderen, en ieder kind is verschillend!

Ook is het uiteraard leeftijds-afhankelijk. Die van mij zijn ondertussen 5 (bijna 6) en 8.

Maar dat de jongste nog maar net 1 was is ze ook de hele ochtendvlucht wakker gebleven, totdat we met de bus door Malia reden. En we gingen naar Sissi…… ;)

• ik en de kids

oke die van mij zijn drie jongens van 5 7 10 en wij gaan ook naar sissi hebben jullie daar nog veel leuke of minder leuke dingen meegemaakt tippps met kinderen worden ze niet voordurend aangeraakt daar want die van mijn zijn namelijk spierwit i n italie zitten al die vrouwen maar te frunniken aan ze maar ja ze bedoelen het wel lief maar toch

• sanend

De grieken zijn wel dol op kinderen, vind ik, maar niet dat ze de hele tijd aan ze zitten of zo.

Gelukkig niet, want daar zou ik ook tureluurs van worden :X

Ze zijn aardig tegen ze, en that's it!

Jullie gaan ook naar Amarilis begrijp ik?

Echt bijzondere dingen die bv. niet leuk zijn heb ik in Kreta nooit meegemaakt.

Alleen de time-share verkopers in chersonissos. Maar je pikt ze er zo uit.

Jongelui met een schrijfbord. En ze checken jou ook helemaal uit van onder naar boven. Kijken ze of je in hun doelgroep past, of wel hun taal spreekt. Meestal hebben ze het bij ons verkeerd, want ik ben roodharig en niet bruin gekleurd (of zeg maar gewoon wit), dus ik word onder de Engelsen geschaard. Maar gewoon zeggen dat je niet geinteresseerd bent…. of gewoon niks zeggen, helpt ook….

En de Russen, die de laatste paar jaar op het eiland komen. Maar daar heb je bij Amarilis geen last van.

Die gaan eigenlijk alleen naar de all-inclusive resorts. Die hebben “onbeleefd” uitgevonden. Heel vreemd maar ze gedragen zich alsof ze het eiland hebben gekocht….

Verder genieten wij altijd heel erg op Kreta. De mensen zijn aardig en het is altijd mooi weer.

• ik en de kids

bedankt ja we gaan ook naar amyrilis voor twee weken in augustus we komen uit de bollenstreek uit lisse vlak bij keukenhof

• sanend

Bekende omgeving. Wij komen uit de Kop van Noord-Holland. Obdam, tussen Alkmaar en Hoorn.

• connie

Hoewel ik gek op kinderen ben, groot en klein, vind ik ze een vliegtuig vaak een ramp, vooral als je ‘s avonds laat of ’s nachts vliegt. Eigenlijk maakt het niet uit op welk tijdstip je vliegt. Ik moet me corrigeren het zijn de ouders waar ik me aan erger. Die doen helemaal niets om hun kinderen bezig te houden en vinden kennelijk dat iedereen mag mee genieten van hun kinderen. Het constant schoppen tegen mijn stoel, het op een blerren zetten als je probeert te slapen en de ouders maar schaapachtig lachen. grrrrrrrrrrrrr. gelukkig zijn niet alle ouders zo, waarschijnlijk heb ik altijd de pech::o

• tinekeP

Oeps, ik dacht al dat ik de enigste was die me aan dat soort gedrag ergerde…

Ben blij dat jij er ook zo overdenkt Connie!

• ik en de kids

jammer dat u dat zo ervaren heb maar ik hoop dat mijn kinderen door de luchtdruk hun oren maar goed kunnen dichthouden dan horen ze de mensen erom heen ook niet ach voor een paar uur en dan hebben we allemaal toch vacantie voor maar als je ze gewoon fatsoenlijk vraagt aan de ouders moet het toch geen probleem zijn iedergeval bij mij niet de jongens zijn erg in hun noppies voor het eerst vliegen en naar een ver land ja een gezin van vijf doe je dat niet elk jaar maar ik hoop dat ze kunnen zullen gedragen maar dat kunnen ze wel in iedergeval neem ik oordoppies mee en een lach voor iedereen

• ik en de kids

mischien moeten ze een speciale kinderlijnvluchten organiseren is wel een optie voor transavia ideetje