Zoekmachine van geschiedenis doet het niet!

• kretastartpagina

Foto's die niet getoond worden ligt volgens mij niet aan “ons”, maar aan de plek waar de foto's opgeslagen staan. Dat is niet op onze servers, maar op een plek naar keuze van degene die het bericht geplaatst heeft. Als de betreffende foto's daar niet meer staan kunnen ze niet getoond worden.

• De Vakantieman

Zij er nog steeds mensen die problemen ervaren bij het zoeken?

het lijkt te werken nu.

• Wilma

Het gaat wel goed*D

• GvE

Hallo Patrick,

Heb net de zoekmachine van geschiedenis even op volle toeren laten draaien….

Het lijkt te werken nu……

Het werkt als 'n tierelier(tu) , de techneuten hebben hard gewerkt vannacht.

En hopelijk blijft het zo.

Dan kunnen ze nou misschien iets gaan doen aan het probleem TE grote foto's?

M.v.g.

Gerry

• Patrick (Kreta)

De grootte van de foto's wordt bepaald door de plaatser, niet door Startpagina. Er wordt geen verkleiner toegepast.

• GvE

Vóór de vernieuwde versie van de div. prikborden opende de geplaatste foto's in normale grote .

Waaronder mijn foto's, ik heb nooit zelf iets verkleind voor het plaatsen.

Maar sinds de vernieuwde versie scroll ik me ‘n ongeluk om de gehele foto (waaronder de foto’s in oudere berichten)te bekijken.

Andere prikkers hebben dit ook als een probleem op dit prikbord kenbaar gemaakt.

Groet,

Gerry

• Patrick (Kreta)

Gerry ik geef het door aan de technici in de hoop dat ze ernaar zullen kijken en er iets aan kunnen doen.

• GvE

Efcharisto! :) Patrick

• Gradus

De foto die ik heb geplaatst van die slang is toch gewoon van grootte. Ik heb er niets mee gedaan

• GvE

Gradus,dan zullen de foto's die jij plaatst al kb zijn .

Ik kopiër mijn foto's (mb zoals ze in mijn pc opgeslagen staan), via tynipic naar Pb.

En daar staan ze na de nieuwe versie veel groter dan voorheen.

De altijd oplettende Arthur ;)maar deze keer denk ik te laat…… en natte voeten,was het ook al opgevallen.

http://kreta.startpagina.nl/prikbord/8847938/fotos#msg-8847938

Maar Patrick gaat het na laten kijken.

Fijn weekend!

Gerry