Zoekmachine van geschiedenis doet het niet!

• Wilma

De zoekmachine doet helemaal niets, Bij jullie ook niet??

• GvE

Hier wel, Wilma.

Heb ff geprobeerd met woorden: the wonderful west,alle datums,

en auteur ,GvE, en er staat een hele rits aan informatie/discussie te lezen uit geschiedenis.

Groetjes,

Ger

• Kees

Geen idee wat je fout doet de zoekmachine werkt perfect, ik vind alles wat ik vinden wil in de historie dus gewoon bij jezelf te raden gaan.

• Patrick (Kreta)

Het lijkt erop dat de zoekmachine het nog niet optimaal doet.

Wilma, kun je voor mij bij jou zoeken op het woord tof

Als het goed is krijg je dan 2 resultaten. Laat even weten aub

• Patrick (Kreta)

Kees Heger Schreef:

——————————————————-

> dus gewoon bij jezelf te raden gaan.

Ik ben blij dat Wilma de moeite neemt een probleem te melden. Als ik checks uitvoer blijkt het zoeksysteem inderdaad nog niet optimaal te werken. Dus Wilma hoeft niet bij zichzelf te raden te gaan want zij is niet verantwoordelijk voor de techniek achter de prikborden.

• gerrari

Patrick ik scoor vier hits op het woord ‘tof’. Zouden er nu dus vijf moeten zijn.

gr Gerrari

• gerrari

Blijken er vier te blijven: 1x vandaag

1x zeven dagen geleden

2x zeventien dagen geleden.

gr. Gerrari

• Wilma

Tof van je Patrick, dank je wel!(tu)

Ik kreeg nu zelfs 5 Toffies in zicht:) en heb precies hetzelfde gedaan als 2 uur terug!! Er viel inderdaad niets te raden, Dusss RaRa hoe kan dat ? ;) hihi

Andere items lukte nu ook goed, ik hoop dat het goed blijft gaan.

nogmaals bedankt!

Groetjes Wilma

• Patrick (Kreta)

:)-D

Ik weet zelf ook niet hoe het kan. Het lijkt erop dat de zoekfunctie nog niet helemaal stabiel is en ik weet dat ze er bij startpagina achter de schermen nog mee aan de slag zijn.

• Wilma

Patrick de zoekmachine doet het nog steeds, ik wilde nog even een paar foto's bekijken ,wel de topic's gevonden waar ze op stonden maar de foto's waren eraf. jammer:S

Hoe kan dat?

gr