sissi

• michel

weet iemand of je daar een goede auto met alle vz erbij kan huren voor 10 dagen of moet je dat toch beter in nederland doen alvast bd voor de reactie

• John Dekker

Je hebt veel goede verhuurbedrijven, zowel duur als minder duur. Bepaal zelf wat je maximaal wilt uitgeven voor een bepaald type auto. Maar wat heel belangrijk is dat je goed het formulier na kijkt dat alles waar jij je voor hebt verzekert daadwerkelijk is ingevuld of aangekruist. Ik heb ook wel eens een onoverzichtelijk formulier gehad en de eigenaar van het verhuurbedrijf bevolen om een nieuwe in te vullen, dit om ergernis naderhand te voorkomen. Afgelopen mei vakantie hadden wij een auto vanuit Nederland gehuurd. Ik vond een drukfout op de internetpagina, de Nissan Primera was 6 euro in plaats van 60 euro per dag. Zij waren een nul vergeten, wij gelijk geboekt en all inn verzekerd. Het geld werd gelijk afgeschreven en de fout werd op het internet gelijk hersteld. Wij hadden alle prints mee genomen voor het geval zij zich zouden bedenken. Maar bij aankomst op het vliegveld van Heraklion kregen wij de wagen gewoon mee er werd niets over gezegd. Wij waren dus voor 15 dagen voor een auto uit de duurdere klasse inclusief verzekeringen en 10 euro voor een 2e bestuurder 149 euro kwijt, dat is toch eens mazzel hebben.

• Henkjan

Hallo Michel,

Ga naar www.autovermietung-kreta-protos.com en neem contact op.

Zeg wat voor auto je wil en je krijgt voor de beste prijs een auto compleet verzekerd op de plaats waar jij hem willt ontvangen.

Ik heb er zelf ook een gereserveerd op Airport Heraklion.

Nergens voordeliger kunnen krijgen.

• lucy

Heb ze ook ff gemaild voor een offerte, heb je ervaring met hen Henkjan, zijn ze ook betrouwbaar?

Wij huren meestal ter plekke bij een bedrijfje voor 1 of 2 weken een autootje, maar ben wel benieuwd wat zij vragen.

• Henkjan

Hallo Lucy,

Het is een degelijk familiebedrijf en ik lees op Duitse fora alleen maar lof.

Voordeel is ze hebben geen seizoensprijzen, je kunt onderhandelen.

succes Gr, Henk jan

• lucy

ok, bedankt. krijg een mail van ze terug, 330 voor 2 wkn, 495 voor 3 wkn, vanaf Heraklion airport voor een Fiat Panda. Op hun site lees ik dat ze een aanbieding hebben van 165 per week all inclusief, dit is dus gewoon 3x dat bedrag.

Zal vragen of ze nog een scherper aanbod hebben, evt andere auto, wel met airco??

Wat vinden de andere prikkers van deze prijs (periode 1e 3 wkn juli)??

Ben ik wel benieuwd naar!

• tineke

Dat kan echt goedkoper, heb je al bij Autopapas gekeken? Ook een betrouwbaar adres. Verder hebben wij 2 jaar geleden bij Athenscars gehuurd, was ook allemaal in orde en vooral goedkoop.

Hebben 1x t.p. in Sissi gehuurd, wel een prima auto, maar achteraf qua prijs veel te duur.

Komende zomer zijn we wel genoodzaakt bij de buurman te huren, je weet het wel, voor wat hoort wat is en blijft belangrijk op Kreta!

• lucy

Dank je Tineke, ga kijken bij die verhuurders.

Tot nu toe is de goedkoopste die ik kan vinden: The Best, Weet niet hoe die is, zag 2 jr geleden wel veel auto's van hen rijden. Zij vragen 382 voor 3 wkn.

Iemand ervaringen met The Best?

• TCA

Bij een naam als “the best” krijg ik al jeuk. Zijn een soort van voelprieten. Goede wijn behoeft geek krans.

• Marjorie

Kijk eens op www.kretarent.gr en stuur een email tav Trudy. Zij kunnen vast een

goede prijs maken voor 3 weken en zijn een prima bedrijf, wij hebben al diverse malen bij hen gehuurd. Je kunt je wensen per email doorgeven en zij regelen alles voor je. Fijne vakantie!