weer terug van 15 dagen Kreta

• Martine Prest

Ik ben van vrijdag op zaterdagnacht terug gekomen van 15 dagen Kreta.

15 dagen lang schitterend weer gehad. Gemiddeld 28 graden. 1 dag Sirocco zelfs.

We zaten net buiten Malia. Het is inderdaad rustiger op het eiland dan anders.

Zelfs in Malia zijn een aantal zaken nog steeds gesloten, sommigen gaan niet meer los. Wat ik het meest vervelend vond was de oude haven van Rethymnon.

In plaats van zoals anders te vragen of je wat wilt eten en wanneer je dan nee zegt, je verder te laten lopen, lopen ze nu drie tenten met je mee en ze zitten ook echt aan je te trekken.

Ik heb verder een fantastische vakantie gehad. Veel natuurschoon gezien en als klap op de vuurpijl scheerde er twee meter voor onze auto een lammergier langs. Wat zijn die vogels groot en imposant.

• peter

Martine ik heb zelfs nog sneeuw gezien op het lasitiplateau. Ik ben nu een week terug van Kreta.n we hebben zeer mooi wee r gehad.We gaan in september weer voor tien dagen.groeten Peter.Martine Prest schreef:

>

> Ik ben van vrijdag op zaterdagnacht terug gekomen van 15

> dagen Kreta.

> 15 dagen lang schitterend weer gehad. Gemiddeld 28 graden. 1

> dag Sirocco zelfs.

>

> We zaten net buiten Malia. Het is inderdaad rustiger op het

> eiland dan anders.

> Zelfs in Malia zijn een aantal zaken nog steeds gesloten,

> sommigen gaan niet meer los. Wat ik het meest vervelend vond

> was de oude haven van Rethymnon.

> In plaats van zoals anders te vragen of je wat wilt eten en

> wanneer je dan nee zegt, je verder te laten lopen, lopen ze

> nu drie tenten met je mee en ze zitten ook echt aan je te

> trekken.

>

> Ik heb verder een fantastische vakantie gehad. Veel

> natuurschoon gezien en als klap op de vuurpijl scheerde er

> twee meter voor onze auto een lammergier langs. Wat zijn die

> vogels groot en imposant.

• Martine Prest

Ja, ook wij hebben nog sneeuw gezien. In de grot op het Nida plateau lag zelfs nog sneeuw.

• Jos

Hoi Martine, wij zijn afgelopen donderdag teruggekomen, inderdaad prachtig weer gehad. Wat een rust op het eiland (behalve op zondag als de Grieken zelf een plaatsje op het strand zoeken) en wat stond er de natuur prachtig bij, al die schitterende bloemen.We hebben weer genoten en gaan 17 september weer terug.

• Martine Prest

Ik ben druk alle foto's aan het uitzoeken. Er zitten weer mooie plaatjes van bloemen bij. Zodra alles klaar is, zet ik het weer op mijn site erbij, inclusief reisverslag.

• TCA

Laat je het even hier weten zodra je de nieuwe foto's erop hebt staan?

• Martine Prest

Tuurlijk!