Overgang naar nieuwe versie prikbord

• kreta.startpagina.nl

Beste prikkers,

Deze week wordt dit prikbord omgezet naar een nieuwe versie prikbord. Deze is al op veel startpagina's actief zoals bijvoorbeeld op http://rhodos.startpagina.nl/prikbord

WAT GAAT VERANDEREN?

De topics gaan in volgorde van laatst toegevoegde bericht getoond worden. Oude onderwerpen kunnen zo weer naar boven in de lijst komen, waardoor waardevolle antwoorden in oude topics weer opnieuw mensen kunnen helpen.

Ook worden er meer mogelijkheden geboden ten aanzien van de opmaak en kun je straks videofilmpjes van bijvoorbeeld Youtube plaatsen op de prikborden (embedden).

Wie een profiel aanmaakt kan straks eenvoudig zijn of haar berichten volgen en indien ingelogd zelf wijzigen. Hiermee wordt aan een verzoek van veel prikkers gehoor gegeven.

PROBLEMEN?

Als je na de omzetting problemen tegenkomt, meldt ze dan aan mij. Ik speel het weer door naar de Startpaginatechneuten om er naar te kijken.

Ik hoop dat jullie snel wennen aan de nieuwe prikborden en de toegevoegde waardes snel zullen ontdekken.

Met vriendelijke groet,

Patrick van Zundert

beheerder van dit prikbord

• lucia

moet idd wel erg wennen, zag de nieuwe opmaak bij andere prikborden.

Vind het zo minder overzichtelijker en duidelijker, maar hoop dat dit went.

Nodigt minder uit tot lezen, nu je de draad eronder niet meer ziet, tenminste dat geld voor mij!

• Xander

Je kan in de blauwe balk toch kiezen voor ‘uitklappen’ ?

Dan zie je wanneer je een draadje leest wel alle berichten al volledig staan !

• Gradus

Het is wel even wennen maar ik vindt het wel overzichtelijker(tu)

• baukje

het is idd even wennen, maar ik vind het wel overzichtelijker en prettiger om te lezen. Complimenten!

• John Dekker

Ik moet er wel erg aan wennen, normaal valt je oog altijd op de rode tekst van de nieuwe berichten en die mis ik nu wel. Nu moeten wij echt speuren na de nieuwe onderwerpen, maar dat zal wel snel wennen (hoop ik).

• TCA

John Dekker Schreef:

——————————————————-

> Ik moet er wel erg aan wennen, normaal valt je oog

> altijd op de rode tekst van de nieuwe berichten en

> die mis ik nu wel. Nu moeten wij echt speuren na

> de nieuwe onderwerpen,

Nee hoor, niet nodig. De topics worden geplaatst in de volgorde van de laatste reactie.

Je kunt dus juist in één oogopslag zien wat je nog niet gelezen hebt en ook oude topics kunnen zo weer tot leven gewekt worden.

• GvE

Kan nog niet echt blij worden van deze nieuwe prikbord versie.

Plus mis ik het vertrouwde gezelschap van de smoeltjes in de rechterbalk 8-)

• gerrari

De smoeltjes staan nu in de balk boven de ruimte waar je je bericht “post”. X(

gr Gerrari

Sorry, maar je bedoelde het smoelenboek natuurlijk ik dacht aan de smiley's.

Met 'bericht wijzigen" kon ik dit er weer onder zetten, toch handig.

gr Gerrari

• Wilma

Gisteren wilde ik even een berichtje sturen en dat lukte niet:S, ik moest eerst inloggen, Toen ik dat deed kon dat niet met mijn eigen naam, omdat er al een Wilma aangemeld was , en ik moest het met een andere naam doen Raarrrr vond ik dat.

Dusss nu heet ik even Willie (en dat wil ik niet)

Patrick hoe kan dat nou??

Ik vind de discussie pagina een rommeltje en een beetje vervelend dat de onderwerpen steeds maar weer verschuiven (td) mischien went dat nog.

Gelukkig staat er wel bij ieder nieuw bericht ,die je nog niet hebt gelezen ,met rode letters (nieuw) bij,zodat je niet eerst de datums moet afpluizen ;)

Het balkje met de smileys is wel handig. Kunnen er ook .meer smiley's bijkomen?

Ik reageer nu ff op GvE om te kijken of dat wel te zien is op de discussie pagina en speciaal voor haar natuurlijk een een foto'tje erbij.