Dames………..trek de volgende keer iets aan……voordat je op de tafel gaat dansen ;-)
http://binnenland.nieuws.nl/558081/nederlandse_toeristen_roepen_schaamte_op
Gerry,
Je kunt je je haast niet voorstellen, dat wij, Nederlanders, er zó slecht voorstaan, met ons gedrag. Brr. Om je rot te schamen!
Maar die afritsbroek? Is dat inderdaad zo'n crime? Of alleen maar “altmodisch”?
Ik vind het ideaal! Vooral voor manlief! Zó loop je lekker in de korte broek en ga je dan een dorp of stad in, ben je zó weer “gekleed”, zodat niemand zich aan jouw blote, “oude vrouwen”-benen, hoeft te ergeren.
Groetjes, Ans.
Hallo Gerry,
Met het opstarten van het seizoen moeten wij er ook elke keer weer aan wennen dat mensen, van alle rassen, weer half gekleed over straat gaan. Nu heb ik niks tegen ontblote lichamen, maar dan wel op de daarvoor aangewezen plaatsen. Strand is zo'n plek waar je ongestoord ontbloot kunt lopen.
Nu wonen wij nabij Chania en zien veel toeristen uit de Scandinavische streken. Ik vraag mij dan ook vaak af; lopen jullie thuis ook zo over straat? Ik kan het mij nauwelijks voorstellen.
In de winkels vind ik het ronduit stuitend als ik mensen half ontkleed langs de schappen zie schuiven. Het zal wel bij ‘het vakantie gevoel ’ horen of zo.
Het zal de leeftijd wel zijn……..maar ik kan er steeds moeilijker aan wennen. We zijn de drukte van alle dag geheel ontwent hier op Kreta en genieten vooral in de winter van de oneindige rust.
Toch voor iedereen….een hele fijne vakantie en trek een leuk shirt aan.
Groetjes,
Henk
Ik vloog gister terug vanuit Kreta. Als je dan sommige Nederlanders hoort praten over Grieken, het eten en wat ze hebben gedaan, dan vraag ik mezelf wel eens af waarom ze naar Griekenland gaan op vakantie. Zuipen kan je thuis ook en dan kan je lekker je eigen potje koken. Wat kunnen sommigen toch ontzettend zanikken. Om je dood te schamen.
Mensen van alle nationaliteiten gedragen zich zo. Dat is echt niet voor behouden aan alleen nederlanders.
Enne moet je sommige grieken horen praten over toeristen daar wordt je dan ook niet vrolijk van.
Er wordt ook goed verdiend aan al die toeristen dus de meeste grieken klagen niet. En het gros van de mensen gedragen zich dan ook gewoon fatsoenlijk op vakantie!
Althans dat zijn mijn ervaringen!
Het is wel typisch nederlands om je beter te voelen dan de rest….
Geniet gewoon..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?