Ik wil graag een horecagelegenheid in heraklion beginnen. Wie weet een betrouwbare makelaar?
Een tip…..
Huur eerst een onderkomen, wen aan de cultuur en probeer een plekje te krijgen (verdienen) tussen je concurrerende Griekse collegae. Van daaruit kan je dan makkelijk een pandje kopen als alles mocht lukken.
Siga, siga. met kopen. En de meest betrouwbare makelaar ben je nog altijd zelf. Maak vrienden, praat met ze over je ideeën en zoek dan zelf een pand.
Veel succes.
Henk
Beste Louise,
Neem de tip van Henk ter harte; hij heeft helemaal gelijk. Maar: Momenteel gaat het zeer slecht in de horeca. De concurrentie is dodelijk en geen enkele Griek zal op een ander (Griek of buitenlander) zitten te wachten.
Mijn tip zou zijn: Ga eerst een paar jaartjes voor een baas werken in de horeca en trek dan je plan. Het feit, dat je deze “gewone” vraag hier plaatst, geeft mij de indruk dat je geen of zeker onvoldoende kennis hebt om een zaak in Heraklion of elders op Kreta te starten.
2e maar: Doorzetten is wel het beging hoor!
Als je er uit bent… ik weet wel 100 zaken die je kunt overnemen in Heraklion of omgeving. (koop, huur of huurkoop)
S. Vliegen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?